0.5

108 15 0
                                    

Boş sokakta hızla yürürken yağmur tabii ki başlamadı... Ne bu yaz dizisi mi?
(HE ÇOK KOMİK AQ)
İnsanlardan geçilmeyen sokakların arasından, elinden geldiğince hızla yürüyordu. Ağlıyor, hıçkırıyor, bazen duraklıyor ve yoluna devam ediyordu.

Bir sorun vardı, onun gideceği bir yer yoktu. Ama gurur değil mi bu? Asla, asla geri dönmeyecekti. Karşısına yol ayrımı geldiğinde, yokuş aşağı inmeye başladı. Hatta, hızını alamayıp sarışın çocuğun üzerine düştü.

Hint dizisi misali, birbirlerine bakarken bu sırada yokuştan yuvarlandıklarının farkında değillerdi. En sonunda çimenlik alanda durduklarında, sarışın çocuk bizim küçüğün üzerinde kalmıştı.
Transa girmiş gibi nefes almadan, birbirlerine bakıyorlardı.
Refleks yüzünden olsa gerek, sarışın altındaki kıvırcığın dudaklarına kitlenmiş bi'şekilde ona yaklaşmaya başladı. Dudakları birbirine değmek üzere iken, kıvırcık hapşırınca ortamın büyüsü de bozuldu.

Sarışın, ufaklığın herşeyi bozmasına aldırış etmeden tekrar çocuğa yaklaşmaya başladı. Kıvırcık, üstünde ki adamı itmeye çalışsada işe yaramıyordu. Kimse de dönüp bakmıyordu. Ufaklık dudaklarının üzerinde başka bir dudak hissedince, gözleri doldu. Sarışın olanın gözleri kapalı olduğu için bunu görmemişti, ta ki aniden bir kol tarafından çekilip yumruklanmaya başladığında anladı yaptığı şeyi.
Yapılı olan, sarışını döverken duyduğu hıçkırık sesiyle elinin altında kanlar içinde duran iğrenç yaratığı yere fırlattı ve küçüğüne döndü. Ağladığını gördüğünde hızla yanına gitti ve kucağına aldı, küçüğünü.
......

Ya ben bu çocuğu nasıl komadan çıkaracağımı hatırlamıyorum. Diyemiyorum ki, ya abi ben sizi shipliyorum da bana Bi uyandığın anı anlatsana unutmuşum. SAD :'(

...
Okuyorsanız oy verin bari

Daddy Issues (baba Kompleksi) ||BxB||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin