Není to tak dávno, co hodiny odbily třetí. Poté, co Sirius konečně udělal z Červíčka něco, na co se dalo koukat, byli jsme připraveni. ,,Tichošlápku, Červíčku! " zavolal na ně z vedlejší místnosti natěšeně Remus. Nastal čas, aby jim James znovu a snad naposledy vysvětlil celý plán.
Takže. Plán byl dokonalý. Neměl chybu a nic se rozhodně nemohlo pokazit. Sirius jako první sbalil nejlepší kamarádku Trulkové, což prý nebylo nic složitého. Od ní jsme se dozvěděli, že naše Trulková, říkejme ji prozatím Krysařka, z celého srdce nenávidí veřejné vyznání a je alergická na oříšky.
Potom James vyhlásil před Crabbem a jeho přáteli tajný podzimní ples, který se vlastně doopravdy vůbec nekoná. Remus promluvil s Crabbem a řekl mu, že by tam měl Krysařku rozhodně pozvat a nejlíp někde na veřejnosti, třeba v knihovně. Velké gesta přece holky přímo žerou. A že by neměl zapomenout ji něco koupit nebo upéct. Při odchodu Remus dodal, že má skvělý recept na čokoládovo - oříškové sušenky a že mu ho určitě pošle.
Pak už stačilo doladit, aby všichni byli ve správný čas na správném místě. James obstaral lektvar, který by měl ulevit od bolesti a tlumit alergické reakce. Remus nabídl Krysařce v knihovně pomoc s úkolem do Astronomie, Sirius si zrušil kvůli tomu rande a Peter měl prostě jenom přijít a zachránit Trulkovou.
No řekněte, nebyl ten plán absolutně geniální?,,Wow, sekne ti to" řekl Náměsíčník, když Červíček s Tichošlápkem vstoupili do místnosti. ,,Jo Červíčku, vypadáš líp než obvykle" podotkl Dvanácterák.
,,Za asi deset minut mám sraz s Krysařkou, máš ten lektvar Jamesi?" zeptal se Náměsíčník. ,,Že váháš, nebylo úplně jednoduché ho získat, ale všechny svědky jsem omráčil, tak snad to bude v pohodě" Najednou bylo možné pozorovat, jak se Remův výraz mění v zděšení a Siriusův v nadšení, ale oba to raději nechali bez poznámky.
,,Musíte mi poradit, ta její kámoška, netuším jak se ani jmenovala, nejde se jí zbavit. Už jsem se jí snažil vysvětlit, že to, co bylo mezi námi už není, a že se s tím hold musí naučit žít. Ale ona se vždycky vrátí!" postěžuje si Tichošlápek. James toto téma okamžitě smete ze stolu, protože teď na to samozřejmě není čas.
Je dvacet pět minut po třetí, Remus sedí u stolu v Knihovně a čeká na Krysařku. Peter sedí u stolu kousek dál a tváří se, že se učí, moc mu to nejde, ale pro tuhle situaci to bude muset stačit. Sirius a Jamesem se potloukají mezi regály knih a přemýšlí, jak by případně zabavili paní Knihovnice.
ČTEŠ
Texting Between Marauders 🐭 🐕 🐺 🦌
HumorPotterheadům vstup přikázán. ,,Slavnostně přísahám, že jsem připravena ke každé špatnosti." Jak by to asi vypadalo, kdyby byla v Bradavicích wi-fi? A ještě navíc v době Pobertů? Já vím o jedné skupině, která by rozhodně existovala. A nuda? Ta by v...