«Πάμε να σου δείξω το δωμάτιο σου μικρέ»
Ο κύριος Μαξ με κρατούσε από το χέρι καθώς προχωρούσαμε μέσα στο μεγάλο του σπίτι. Δεν είχα ξανά δει κανένα κτήριο σαν και αυτό, ήταν μεγαλύτερο και από το σχολείο μου! Ήταν καθαρό και τα φωτιστικά του γυάλιζαν τόσο πολύ που με τύφλωναν, είχε μεγάλα χαλιά και πίνακες σε κάθε του γωνιά!
«Όλα αυτά τα δωμάτια είναι δικά σας;» ρώτησα έκπληκτος και ο ψηλός κύριος μου χαμογέλασε
«Φυσικά! Αυτό εδώ είναι το δικό σου» έδειξε με τον δείκτη του την πελώρια πόρτα και σταματήσαμε έξω από αυτή
Χτύπησε την πόρτα τρεις φορές με τη γροθιά του και εκείνη άνοιξε διστακτικά. Ένα μικρό αγόρι εμφανίστηκε, είχε το ίδιο ύψος με το δικό μου και κρατούσε ένα μεταλλικό αντικείμενο. Με κοιτούσε εξεταστικά, είχε ανασηκώσει το φρύδι του και αποφάσισα να κάνω κι εγώ το ίδιο.
«Εσύ πρέπει να είσαι ο καινούργιος» αναφώνησε και κοιτούσε μια εμένα και μια τον κύριο Μαξ, ο οποίος απολάμβανε το σκηνικό
Άνοιξε την πόρτα περισσότερο και με τράβηξε από το χέρι μέχρι μέσα. Αυτό το δωμάτιο ήταν μεγαλύτερο και από ολόκληρο το σπίτι μου, το βλέμμα μου έπεσε πάνω στα δύο διπλά κρεβάτια και εντυπωσιάστηκα από το μέγεθος τους.
«Πως σε λένε;» με ρώτησε το μικρό αγόρι
«Άρον, εσένα;»
Ανακάθισε στο κρεβάτι του και μου έκανε νόημα να καθίσω και εγώ. Άπλωσε το σορό από μεταλλικά αντικείμενα πάνω στο πάπλωμα και ξεφύσησε προβληματισμένος.
«Είμαι ο Άλεξ» χαμογέλασε συγκεντρωμένος πάνω από τα μεταλλικά κομμάτια χωρίς να με κοιτάξει
«Τι είναι αυτό Άλεξ;»
«Είναι ένα από τα παιχνίδια μου, θέλεις και εσύ ένα; Έχω δύο»
Έγνεψα θετικά και ο καινούργιος μου φίλος σηκώθηκε από το κρεβάτι, άνοιξε το συρτάρι του γραφείου και επέστρεψε ξανά. Σκαρφάλωσε πάνω στο στρώμα και το αντικείμενο που κρατούσε στα χέρια μου βρέθηκε στα δικά μου.
Ήταν βαρύ και γυάλιζε, το επεξεργάστηκα γυρνώντας το από όλες τις πλευρές και τότε το μυαλό μου σκοτείνιασε. Αυτό το αντικείμενο ήταν ολόιδιο με εκείνο που κρατούσε ο κύριος που άνοιξε μια τρύπα στο κεφάλι της μικρής μου αδερφής.
«Πρέπει να το λύσεις πρώτα» εξήγησε και μου έδωσε ένα μικρό κατσαβίδι
«Γιατί;»
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Taste of danger | Επικίνδυνος Έρωτας
Любовные романы"Άφησε με να σε αγαπήσω, να σε αγαπώ ακραία." Εκείνος εκδικητικός και παθιασμένος. "Δεν είσαι ικανός να αγαπάς." Εκείνη αδίστακτη και θαρραλέα. Ένας ακριβοπληρωμένος εκτελεστής και μια καταζητούμενη συναντιούνται σε έναν κόσμο γεμάτο μυστικά και α...