İyi okumalar~~
hopejangel: selam :)
swagyoon: selam :)
hopejangel: tanışalım mı? :)
swagyoon: olur :)hopejangel: neden :) bunu atıp duruyoruz?
swagyoon: bilmem. Neyse tanışalım hadi.
hopejangel: Adım Woojin. 17 yaşındayım.
swagyoon: erkek misin?hopejangel: Evet de neden sordun?
swagyoon: Çünkü kullanıcı adın kız ismi gibi geldi de.
hopejangel: Nerde yaşıyorsun?
swagyoon: Kore'de. Sen?hopejangel: Londra'da. Çok özledim Kore'yi. Umarım yakın zamanda Kore'ye giderim:(
swagyoon: Uzakmış :(
hopejangel: Yakın olsa ne olacaktı ki?
swagyoon: Belki buluşup bişeyler yapardık. Neyse sonra görüşürüz Woojin :)
hopejangel: Görüşürūz adını bilmediğim :)
swagyoon: Yoongi :)
hopejangel: Görüşürüz Yoongi :)
Onunla yazışırken okula gidiyordum. O da okula yaklaşmış olmalı ki hemen konuşmayı kesti. Okula yaklaştığımda telefonumu kapatıp,çantama koydum. Okula girerken Yoongi ve Lucas bana garip garip bakıyorlardı. Bende onlara 'ne var' der gibi baktım. Sonra da sınıfa girdim. Youngjae ve Jimin vardı. Hemen yanlarına gittim. Jimin merakla sordu.
"Ee n'oldu?"
"Hiç,normal bir şekilde konuştuk"
"Benim hakkımda birşey dedi mi?"
"Jimin,şuan sadece tanıştık. Bugün öğrenirim herhalde"
"Tamam o zaman" diyip dudak būzdü. Sonra sınıfa Yoongi ile Lucas geldi. Bence Yoongi değilde Lucas daha yakışıklı. Ama o bana bakmaz.
"Kimden bahsediyorsunuz siz?" Dedi Youngjae.
Jimin "Yo-" derken ağzını kapattım. Sonra gözlerimle Yoongi'yi gösterdim. O da sonradan anladı. Bende Youngjae'nin kulağına eğilip "Yoongi"diye fısıldadım. O da kafa salladı. Bir kaç dakika sonra zil çaldı. İlk dersimiz bedendi. Ve beden eğitimi hocası asla bizi bahçeye çıkarmazdı. Hatta derse bile gelmezdi. Çünkü beden eğitimine müdür yardımcısı giriyordu. Bizde istediğimizi yapardık. Bir kaç dakika sonra sınıfın geri kalanı geldi. Herkes konuşurken Yoongi ile Lucas bana bakıyordu. Onlara baktığımda da bakmıyorlarmış gibi davranıyorlardı.
"Hadi dışarıya çıkalım" dedi Youngjae.
"Olur" dedim bende. Jimin ise reddettti.
"Hadi Jimin" dedim ama kafasını sağa sola salladı.
"İyi tamam diğer ders çıkalım dışarıya" dedi Youngjae'de. Bende kafa salladım. Sonra da sıkılıp telefonumu çıkardım. Yoongi fake hesabıma mesaj atmış. Cevap vermedim ama ısrarla yazıyordu. Bende,o hesabın benim olduğu anlaşılmasın diye internetimi kapattım. Sonra da Yoongi'ye baktım. Bana şaşkınca bakıyordu. Bir kaç dakika sonra zil çaldı. Jimin,ben ve Youngjae kantine indik. Ben ve Youngjae çikolatalı,Jimin de çilekli sūt aldı. Sonra da bahçede ki banklardan birine oturduk. Jimin neredeyse hiç konuşmuyordu ve bu hiç hayra alamet değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
who am i ? | Sope |
FanficOysaki sadece en yakın arkadaşıma yardım edecektim. Nerden bilebilirdim en yakın arkadaşımın sevdiği çocuğa aşık olacağımı?