[ "Meleğim" ]

357 54 33
                                    

İyi okumalar~~

Sabah alarmın sesiyle uyandım. Lanet alarmın sesini duymaya tahamūl edemiyordum. Hemen yataktan kalkıp banyoya ilerledim. Ellerimi ve yüzümü yıkadım. Sonra da okul formalarımı giyip,mutfağa geçtim. Kahvaltı yapmadım. Sadece bir bardak süt içmek istedim. Sonra da banyoya ilerledim. İşlerimi halledip çıktım. Sonra da çantamı sağ omzuma takıp evden çıktım. Çantamın ön gözünden telefonumu çıkarıp , internetimi açtım. Yoongi mesaj atmış. Fakat fake hesabıma değil,kişisel hesabıma yazmıştı. Şaşırtıcıydı. Neden bilmiyorum ama şaşırmıştım. Normalde yazmazdı.

swagyoon: Günaydın Hoseok

h.jungs: Sana da günaydın Yoongi.
Ne oldu? Neden yazdın,normalde yazmazdın.?

swagyoon: Şey dicektim
Hangi dudak nemlendiricisini kullanıyorsun.?

h.jungs: Ne yapacaksın.?

swagyoon: Dudaklarını öpünce ister istemez hissettim.
Tadı mükemmeldi.
(Çevrimdışı)

h.jungs: Yoongi.!
(Çevrimdışı)

Yazdığı şeyle affalasamda cevap verdim. Tanrı aşkına ne saçmalıyordu bu!? Zaten Jimin'le aram kötü. Ayh bıktım ondan da. Okula yaklaşmamla telefonumu ve kulaklığımı çantamın ön gözüne koydum. Okul bahçesine girer girmez bir grup kişinin bir yerde toplanmasını gördüm. Hemen yanlarına ilerledim. Aralarından geçip neyi izlediklerine baktım. Tanrı aşkına ama!? Ne şans ki aptal Jimin yerde yüzü gözü kan bir şekilde duruyordu. Büyük ihtimalle dövülmūş. Ama herkes mal gibi izlemiş. Okuldakileri anlamıyorum. Jimin'in yanına gittim. Bir kolunu omzuma koydum. Kendi kolumu da beline. Sonra da onu revire götūrdüm. Bir güzel pansuman yaptıktan sonra revirden çıktım. Sonuçta benden nefret ediyor,öyle değil mi? Ona bunu yapanları normalde merak etmezdim ama Jimin'in kimseyle bir işi olmazdı. Kim bu hale getirmiş olabilir ki. Sınıfa girdiğimde Yoongi yoktu. Bir an aklımdan ona 'neden gelmedin?' Diye yazmak geldi ama sonra vazgeçtim. Sırama oturdum. Youngjae de gelmemişti daha. Dersin başlamasına 10 dakika vardı. Telefonumu çıkarıp Youngjae'ye mesaj attım.

h.jungs: Youngjae-ah
Neden gelmedin okula?

jaejae.0: Hastayım Hoseok
Yarın gelebilir miyim bilmiyorum

h.jungs: Geçmiş olsun bebeğimm

jaejae.0: Teşekkürler aşkımmm

Youngjae'nin gelmemesine üzülsemde takmamaya çalıştım. Sonra da Bay Wang gelip dersini anlattı. Ve Yoongi teneffüste  gelmemişti. Hemen teneffüste telefonumu çıkarıp Yoongi'ye mesaj attım. İster istemez merak ediyordum.

h.jungs: Yoongi,neden gelmedin okula?

swagyoon: Sen beni merak mı ettin?

Ee merak ettiğim için söylüyordum tabii ki!

h.jungs: Tabii ki de
Merak etmesem sormazdım
Ayrıca bugün Jimin hırpalanmış bir şekildeydi
Bu işte senin bir parmağın var mı?
Eğer varsa sakın söyleme

swagyoon: Tamam,söylemem

h.jungs: Aptal,neden yaptın bunu?!

swagyoon: Ben yapmadım,yaptırdım.

h.jungs: Bir de marifetmiş gibi söylüyorsun.!
Neden yaptırdın peki?

who am i  ?   | Sope |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin