İyi okumalar~
"Yazıklar olsun Hoseok!? Hani eskisi gibi olacaktık?!"
Yoongi umursamazca benden ayrıldı ve konuşmaya başladı.
"Anlamıyor musun Jimin? Seni sevmiyorum işte. Hiç bir zaman da sevmeyecegim. Ben Hoseok'u seviyorum. Onun yanında kendimi mutlu hissediyorum. Arkadaşın için mutlu olman gerekirken onu kıskanıyorsun"
"O çok sevdiģin sevgilin fake bir hesapla sana yazıyor. Seni deniyor. Bana dün dedi. 'Yoongi beni gerçekten seviyor mu bilmiyorum. O yüzden ona fake bir hesapla yazıyorum' dedi."
Yoongi bana inanamaz gözlerle bakıyordu. Bomboş bakıyordu. Ben hemen kendimi savunmaya başladım.
"Y-yoongi yemin ederim ki öyle bir şey yok. Evet sana fake bir hesapla yazıyorum ama-"
"Hoseok kes sesini! Benim sevgime nasıl inanmazsın?! Eģer seni sevmesem seninle sevgili olur muydum?! Gerçekten bir süre görüşmesek iyi olur Hoseok" dedi ve arkasïna bakmadan gitti. Bende hemen Jimin'in yakasına yapıştım.
"Neden yalan söyledin Jimin!?"
"Hahaha eger gerçekleri söyleseydim benimle asla olmazdı. Ama şimdi bir ihtimal benle olabilir" dedi. Bende hemen Yoongi'nin arkasından gittim. Kolunu tutup kendime çevirdim. Yalvaran gözlerle ona bakarak konuşmaya başladım.
"Y-yoongi lütfen dinle beni" dedim ve saģ elini alıp kalbimin üzerine koydum.
"Bak Yoongi bu kalp senin için atıyor. Sadece seni seviyor ve senin sevgine inanıyor. Affet beni Yoongi. Lütfen. Senden ayrı kalamam"
"Bırak beni Hoseok. Bir süre düşünmeme izin ver" dedi ve gitti. Ben ise arkasından bakakaldïm. Evet Hoseok. Eve gidip ağlama vaktin geldi de geçiyor bile!.
Selam canlarım. Asırlar sonra yeni bölüm attım. Biraz kısa oldu farkındayım. Ama bu seferlik de böyle olsun. Yeni bölūm için 12 oy. Kendinize iyi bakın. Sizi seviyorum~~♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
who am i ? | Sope |
FanficOysaki sadece en yakın arkadaşıma yardım edecektim. Nerden bilebilirdim en yakın arkadaşımın sevdiği çocuğa aşık olacağımı?