3. Łowy 1

34 1 0
                                    

Następnego dnia Voldemort na zebraniu ogłosił że jutro aż do końca miesiąca odbędą się ,, Łowy". Oznajmił że każdy ma się dobrać w pary, bo jutro o 5.00 zaczynamy. Nie mógł wybrać bardziej luckiej pory?!
-Vivian będziesz moją partnerką w,, Łowach"? Bellatrixs się zabija żeby mi toważyszyć, a nie chce spędzić 15 godzin przez miesiąc w jej towarzystwie. - spytał czarny Pan.
- Em... Okej. Tylko proszę cię powiedz co to te "Łowy"? - spytałam a w jego oczach malował się iskierki szczęścia.
- A no właśnie. Łowy to poszukiwanie nowych śmierciożerców, a ci którzy się nie zgodzą to najpierw torturujemy np. zaklęciem Cruciatus, a potem klasyczną Avadą. A śmierciożercy to lubią bo mogą się zabawić. A ci którzy się zgodzą czekają w domach aż wrucicie i wracają z wami. Rozumiesz? - Spytał upewniając się że wszystko zrozumiałam.
- Tak. To jutro o piątej?
- Oczywiście, a teraz ić już.
Pożegnałam się i poszłam do pokoju.
- Czy moje życie musi być takie pojebane!? - krzyknęłam rzucając się na łużko.
- Co jest?
- Em. No niewiem, może 15 godzin przez miesiąc na Łowach z Voldemortem! - jęknełam.
- To dlaczego się zgodziłaś?
- A wyobraź sobie Belle i czarnego Pana 15 godzin przez miesiąc samych? Gdy mnie o to pytał widziałam że błaga mnie, jak bym miała go Avadą potraktować. Co było zdecydowanie dziwne.
- Fakt. Pan by z nią nie wytrzymał. - stwierdził Draco.
- A ty z kim lecisz? - spytałam się zaciekawieniem.
- Z nikim. Jesteś jego kuzynką, słyszałem że za niedługo ma dać Ci tytuł '' Mrocznej Pani". Nowi zwykle nie lecą, on chyba chce w tobie zbudzić zło.
Teraz wszystko miało sens. On jest Czarnym Panem a ja będę Mroczną Panią. To nieuniknione.

~~~~~~~
I jak? Podobało się? Rozdział dedykuję @KochanaPannaBlac. Polecam jej opowiadanie "Potter ty (moja) suko ''
Rozdział ma 315 . Polecam też książkę" huncwotki z XXI wieku", "Ameli Ridle skrywana córka Voldemorta''," Igrzyska śmierci po wszystkim" i " Dziewczynę Casanovy". No nie powiem, to moja Naj dłuszsza część. To tyle pa pa

Rodzeństwo MalfoyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz