Onu ilk görüşüm
Okul açılalı yaklaşık 2 hafta olmuştu ve ben okula gitmek üzere kalkıp hazırlanmıştım.
Tüm hazırlıklarımı bitirip okula gitmek için yola koyulduğumda yanıma en yakın arkadaşım Edip Can geldi.
"Lan değişik neden beni beklemiyon"
Doğru Edip Can'a onunla gitmek için söz vermiştim ancak sonra dalgınlığıma gelmiş ve unutmuştum.
"Unuttum" Dedim.Öylece bana baktı ve "Her neyse değersizliğimi anlamış oldum. "
Dedi. Neydi bu şimdi, kız gibi trip mi atacaktı? "Başlatma tribine gidiyoruz işte" Dedim hafif yüksek çıkan sesimle."Neyse bak sana ne anlatacağım" Dedi Edip Can ve söz vermeden devam etti "Hani geçen günlerde snapchat den bi kıza istek atmıştım ya o yazdı dün, kız çok güzel oğlum" Yine başlanmıştı boş kız sohbetlerine, her hafta bir kızla ya sanaldan ya da yüzyüze konuşur ve gelip bana o kıza nasıl aşık olduğunu anlatırdı.
Alışmıştım artık o yüzden onu dinlemedim arada sırada onun yazdığı mesajları ve kızın onu nasıl terslediğini anlatmasına biraz kulak misafiri olmuştum o kadar.
Nihayet okula geldiğimizde Edip kendi sınıfına, ben kendi sınıfıma gittim. Edip'le sınıflarımız ayrıydı ve bu çok da iyi bir şeydi her neyse.
İlk ders matematikti, matematik dersiyle aramın olduğu pek söylenemez ama anlamasam bile dinlemem gerekiyordu çünkü 1 sene sonra üni. Sınavına girecektim.
Çalan zil sesiyle hoca sınıftan çıktı ve ben de kantinden bir şeyler almak için aşağı indim.
Kantinden simit ve ayran aldıktan sonra yukarı çıkacakken bir kız gördüm. Yanında ki arkadaşı ile konuşuyordu ve gülüyordu. Kız resmen beni büyülemişti yine de çok dalmadan için yukarı çıkarken yanında ki arkadaşı " Ya ilahi Tuğçe çok komiksin" Dedi. Demek adı Tuğçe'ydi.
Hemen yukarı çıktım ve aldığım şeyleri yiyip Tuğçe'yi düşündüm. Kısa sürede zil çaldı ve herkes içeri girdi o gün Tuğçe'yi düşünmekten pek ders dinleyememiştim.
Bir insan nasıl olurda ilk kez gördüğü birini bu kadar düşünürdü, aklım almıyordu.
1. Bölüm sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorba
Random3 senedir okuduğum okulda ilk kez gördüğüm bir kıza nasıl aşık olabilirdim? Bu aşk mıydı yoksa nefret mi? Neden bunları yapıyordum? İlk kez aşık olduğum birinin beni sevme olasılığı olmamasından dolayımı yoksa onun tercihinden nefret ettiğim için m...