Grup
Edip'inki:
SelammmmmmmmMr. EdipC:
Selam balim❤❤❤❤❤Edip'inki:
❤❤❤❤❤Ben:
Bugün buluşalım mı?
Canım sıkıldı da.Mr. EdipC:
Sude ne derse ❤❤❤❤Edip'inki:
Hiç öyle ergen triplerine
girip yiaa falan yazmamı
bekleme edipMr. EdipC:
Tm gitcezmiEdip'inki:
Bence gidelimMr. EdipC:
Tamam geliyoruz saat
kaçta ve nerde buluşçaz
burak?Ben:
Saat 2:30 da
Adalya Kafe'de buluşalım.Edip'inki:
Tamam Edip beni alırsın
Sen dimiMr. EdipC:
Hayır kendin gel ben niye
seni alıyım?Edip'inki:
Edip trip mi atıyosun?Mr. EdipC:
Evt.Edip'inki:
EDİP BENİ AL YOKSA BEN
GELMEM.Mr. EdipC:
Tamam alıcam
Kafe'de yarım saate yakın beklemem sonucunda Edip ve Sude sonunda gelmişti.
Edip "Pardon kanka trafik vardı bu dolmuş şoförü de çok yavaş sürüyordu ondan geciktik biraz. "
Dedi. Çok üstünde durmadım ve içmek için bir şeyler sipariş ettik.Bugün onlara Tuğçe'den hoşlandığımı söyleyecektim.
Bir iki şey hakkında konuşup sohbet ederken söze girdim.
"Ben sanırım birinden hoşlanıyorum"
Dedim. Aniden söylediğim için Edip' de Sude'de şaşırmıştı. Sude söze girdi. "Kimmiş o? " İkisi de bana meraklı gözlerle bakıyordu."Sude sizin sınufta ki kız, Tuğçe'yi galiba adı. Ondan hoşlanıyorum. " Dedim. Sude fazla şaşırmış gibi duruyordu ve söze girdi. "Burak sen Tuğçe'yi tam olarak tanıyor musun?"
Hafifçe güldüm. "Nasıl yani? " Tuğçe derin bir nefes aldı ve söze başladı "Benden duymuş olmayın ama Tuğçe Eşcinsel ve yanında ki kız da sevgilisi."
Ağzım beş karış açılmıştı ki Edip Can söze girdi. "Nasıl yani Sude tüm okul biliyor mu bunu? Herkes biliyorsa ben nasıl ilk defa duyuyorum? " Sude tekrardan nefes aldı. "Tabikide kimse bilmiyor Tuğçe sadece bana ve bir kıza daha söyledi. Zaten okulumuzun yarısı homofobik nasıl söylesin ki? "
"Gerçek mi bu? " Diyebildim sadece hafiften gözüm dolmuştu bile.
Sude hafiften başını salladı ve "Kimseye söylemeyin benden duyduğunuz falan" Dedi.Edip Can Sude'ye tamam dedi ve ben de "Ben gidiyorum sonra görüşürüz" Dedim. Onlar hiçbir şey demeden masadan kalkıp eve gittim.
4.bölüm sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorba
Random3 senedir okuduğum okulda ilk kez gördüğüm bir kıza nasıl aşık olabilirdim? Bu aşk mıydı yoksa nefret mi? Neden bunları yapıyordum? İlk kez aşık olduğum birinin beni sevme olasılığı olmamasından dolayımı yoksa onun tercihinden nefret ettiğim için m...