Sude
Bugün sabah erkenden kalkıp klasik işlerimi yaptıktan sonra okula gitmek için hazırdım.
Bugün okula kendim gidecektim Edip Can bugün benle gelmeyeceğini söylemişti. Yolda giderken markete uğrayıp su ve çubuk kraker aldım. Kantin fazla pahalıydı.
Yolda giderken bir yandan da çubuk krakerimi yiyordum o sırada Edip Can'ı bir kızla gördüm. Hızla yanlarına gittim "Nasılsın Edip?"
Dedim. Edip Can beni gördüğüne şaşırmıştı."İyiyim kanka da senin ne işin var burda" Dedi fark ettim de kibar kibar konuşuyordu o an fark etmiştim, yanında ki kız sevgilisiydi Edip Can haftada bir sevgili yapardı ve her seferinde çıktığı kişiyi asla bırakmayacağına dair yeminler ederdi.
Sonucunda 1 hafta geçmeden bırakırdı. Edip Can'ın aksine benim bir kere bile sevgilim olmamıştı. Çirkin olduğumdan dolayı değil de sevgili olmanın değerli bir şey olduğunu düşünmemden dolayı sevmediğim kişilere çıkmıyordum.
Yürürken okula varmıştık "Tenefüste bizim sınıfın oraya gelin Edip" Dedim. Edip Can başını salladı. Sevgili olayını tenefüs te anlatırdı. Sınıfıma çıkarken bizim sınıfın karşısında ki sınıfta Tuğçe'yi ve arkadaşının gördüm, konuşuyorlardı.
Sınıfa gittim dersimiz Tarih ti ve hocamız sözlü yapmıştı, şansıma sıra bana gelmeden zil çaldı.
Tenefüste Edip Can ve kız arkadaşı kapının önünde beni bekliyordu. Yanlarına gittim Edip Can "Kanka tanıştırayım kız arkadaşım Sude" Dedi "memnun oldum" Dedim ve biraz sohbet ettik.
Kızın sohbeti oldukça hoştu kısa sürede Sude'yle iyi anlaşacağımı anlamıştım. Umarım Edip diğer sevgililerine yaptığı gibi Sude'yi de bir hafta sonra bırakmazdı.
2.bölüm sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorba
Random3 senedir okuduğum okulda ilk kez gördüğüm bir kıza nasıl aşık olabilirdim? Bu aşk mıydı yoksa nefret mi? Neden bunları yapıyordum? İlk kez aşık olduğum birinin beni sevme olasılığı olmamasından dolayımı yoksa onun tercihinden nefret ettiğim için m...