3

116 5 0
                                    

Whatsapp Grubu

Aynı gün öğle arasında birlikte yemek yemeye karar vermiştik ve okulun yemekhanesine oturup orda hem sohbet edip hem de yemek yemeye başlamıştık.

Sude " Ya acaba beraber bir whatsapp grubu mu kursak, arada görüntülü falan da konuşuruz hem" Dedi. Bence güzel bir karardı ve kabul ettim. Edip Can' da biraz ısrarla kabul etti.

Israrla diyorum çünkü basbaya Edip Can'a yalvarmamız gerekmişti neymiş efendim sevgilisini benden kıskanıyormuş hep aynı şeyler.

Her neyse Edip Can'da ikna olduktan sonra Sude eve gidince grubu açacağını söyledi.

O sırada yanımızda ki masadan Tuğçe'nin sesini duydum. Kafamı onlara çevirdim, konuşup gülüşüyorlardı. Sude oraya baktığımı görünce kafasını çevirdi ve o da "Aa Gamze, Tuğçe nasılsınız? " Dedi. Ne yani tanışıyorlar mıydı?

İsminin Gamze olduğunu öğrendiğim Tuğçe'nin yanından ayrılmayan arkadaşı da Sude'ye selam verdi ve Sude önüne döndü.

Sude'ye hafif fısıldayarak "Siz nerden tanışıyorsunuz? " Dedim o hafif kıkırdayarak benim gibi kısık sesle "Aynı sınıftayız ama neden fısıldaşıyoruz şu an?" Dedi ve kahkaha patlattı.

Edip Can "Ne o lan birine mi aşıksın? " Dedi. Ben ise doğruyu söylemek yerine "Çok tuhaf kahkaha attılar ondan merak ettim saçmalamayın. " Dedim. Bu iki salakta sorgulamadı ve yemeğimizi bitirip kalktık.

Son dersleri de işleyip eve döndüğümde telefonuma aniden bildirim gelmişti.

Edip'inki kişisi sizi bir gruba ekledi.

3.bölüm sonu

ZorbaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin