Wszyscy poszliście do wielkiej sali.Była to jadalnia.Usiadłaś na przeciwko księcia obok sióstr. Gdy zjedliście obiad twój ojciec powiedział:
-[T.I]. Czy mogłabyś oprowadzić księcia po zamku?
-Oczywiście ojcze.- wstałaś i poszłaś oprowadzać księcia.Dużo się śmialiście gdy książe powiedział:
-Nigdy nie spotkałem piękniejszej elfki od ciebie- zarumieniłaś się i poszłaś zaprowadzić go w twoje ulubione miejsce. Był to pięknie przystrojony kwiatami tunel.
-Pięknie tu.-powiedział Legolas rozglądając się.
-To moje ulubione miejsce. Tu odpoczywam.Tam dalej jest ogród.Chcesz zobaczyć?
-Tak.-odpowiedział uśmiechając się.
Ogród był piękny. Spojrzałaś na rozglądającego się księcia.On spojrzał się na ciebie, ale przez przypadek powiedziałaś na głos swoje myśli.
-Masz piękne oczy.- książę uśmiechnął się pod nosem.
-Ty masz piękniejsze.
Po chwili zrozumiałaś co powiedziałaś i zrobiłaś się czerwona.
-Pięknie wyglądasz gdy się rumienisz.
-Dziękuję.-powiedziałaś bardziej się czerwieniąc. Wasze twarze dzieliło kilka centymetrów i mieliście się pocałować przyszły twoje siostry.
-[T.I], książę mamy wam coś do przekazania.
-Co takiego?-spytał książę trochę zdeterminowany.
-Dzisiaj odbędzie się bal z okazji przybycia króla i księcia.I jeszcze jedno. Król cię wzywa [T.I].
-Dziękuję. Już idę.- powiedziałaś i pobiegłaś w stronę królestwa.Weszłaś do sali tronowej gdzie był Elrond.
-[T.I] chciałbym żebyś pomogła służbie w przygotowaniach do balu. - powiedział.
-Dobrze ojcze.- odpowiedziałaś i wyszłaś z sali. Pobiegłaś do sali gdzie ma się odbyć bal. Gdy dotarłaś służąca poprosiła abyś pomogła jej nakryć do stołu.Z przyjemnością to zrobiłaś, a po skończonej pracy wróciłaś do ogrodu.Legolas rozmawiał z twoimi siostrami. Podeszłaś do nich i powiedziałaś siostrom by się przebrały, bo za godzinę odbędzie się bal. Ty poszłaś z Legolasem się przejść.Po kilku minutach spacerowania i śmiania się musieliście się przebrać na bal.Poszłaś do swojej komnaty założyłaś tą suknię:
Służąca uczesała cię i pomalowała.
Byłaś już gotowa do balu.Poszłaś na sale, a wszystkie oczy był zwrócone na ciebie.Muzyka zaczęła grać ,a książę podszedł do ciebie.
-Mogę prosić do tańca?-spytał przystojny książę.
-Oczywiście książę.
Zaczęliście tańczyć.Twoje siostry patrzyły na twój taniec z księciem. Można powiedzieć, że były lekko zazdrosne.
-Pięknie wyglądasz [T.I].- powiedział książę.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Proszę bardzo kolejna część. Mam nadzieję ,że się podoba. Kolejna część będzie za tydzień w piątek. Wiem, że ta część miała być w sobotę, ale chciałabym ten czas spędzić z rodziną lub czytając książkę.
CZYTASZ
Twoja przygoda z Legolasem.
FantastikJesteś elfką z Rivendell. Do twojej krainy przyjeżdża książe Legolas wra z ojcem. Jak potoczy się wasze spotkanie?