-Dziękuję. -powiedziałaś rumieniąc się. Jeszcze kilka minut tańczyłaś z księciem, bo wyrwał cię (do tańca) król Thranduil . Z nim też długo nie potańczyłaś. Tym razem tańczyłaś z Lindirem.
-Pięknie wyglądasz, pani.- powiedział Lindir.
-Dziękuje Lindirze, ale mówiłam, że masz do mnie nie mówić ,,pani".
-Jak sobie życzysz [T.I].-Po tańcach poszłaś do swojej komnaty i od razu zasnęłaś.Obudziłaś się o 5.Co cię zdziwiło, bo nigdy wcześniej nie wstawałaś tak wcześnie.Poszłaś wziąść kąpiel, ubrałaś się i wyszłaś z zamku.Szłaś do ogrodu gdy nagle spotkałaś księcia.
-Witaj książę.
-Witaj [T.I].
-Co robisz tak wcześnie w ogrodach?
-Postanowiłem, że się przejdę. I chciałem z tobą porozmawiać o czymś ważnym.
-Dobrze, a o czym chcesz rozmawiać?- spytałaś.
- Chciałem ci powiedzieć, że... się w tobie zakochałem.- powiedział i zbliżył się do ciebie.Zaczęliście się całować lecz ktoś wam przerwał.
-Synu musimy porozmawiać- powiedział Thranduil.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Przepraszam, że takie krótkie, ale nie miałam weny.Nie wiem kiedy będzie 4 część (i czy wogule będzie). A jeśli chcecie część to napiszcie w komentarzu czy Legolas ma się [T.I] oświadczyć. Jeśli nie to coś wymyślę.
CZYTASZ
Twoja przygoda z Legolasem.
FantasiaJesteś elfką z Rivendell. Do twojej krainy przyjeżdża książe Legolas wra z ojcem. Jak potoczy się wasze spotkanie?