Legolas przytulał rudą elfkę. Zszokowana pobiegłaś do stajni, wzięłaś swojego konia i pogalopowałaś w las.
Oczami Legolasa:
Poszłem udając obrażonego do jadalni. Usiadłem na swoim miejscu i zacząłem jeść. Nagle do sali wbiegła zapłakana Laura- moja była dziewczyna. Podbiegła do mnie i mnie przytuliła. Odepchnąłem ją lekko i spytałem co się stało. Powiedziała że dostała list w którym było napisane:
Pamiętasz mnie Lauro? Oczywiście że nie. To ja zabiłam twojego ojca i matkę. Zrobię to także z tobą. Jeśli nie wiesz z jakiego powodu to pomyśl. Legolas na zawsze będzie mój. Zabiję każdą która go dotknie. Wiem że teraz ma nową. Jej też się nie upiecze. Czekam tylko aż dziewczyna pojedzie do lasu. Tam ją zabije. Ale na początek Ciebie
Klara -dawna przyjaciółka.
Zacząłem pocieszać Laurę. Przytuliłem ją i to był błąd.Do jadalni weszła [T.I]. Widząc mnie przytulającego Laurę wybiegła z sali. Laura powiedziała żebym za nią pobiegł bo na pewno udała się do lasu. A jak było napisane w liście Klara zabije ją właśnie w lesie. Od razu wstałem i pobiegłem po konia. Ruszyłem do lasu a tam spostrzegłem krew pełno krwi. Jechałem dalej do puki nie spostrzegłem [T.I] i Klarę. Klara próbowała wbić sztylet osłabionej [T.I] lecz ta ostatkami sił obraniała się. Wziąłem swój sztylet i wbiłem go w ciało Klary. Klara tak jak i [T.I] upadły. Wziąłem [T.I] na ręce, wsiadłem na konia i ruszyłem do królestwa. Kazałem Nassie przyprowadzić zielarki, a sam zaniosłem [T.I] do jej komnaty.Chwilę później do pokoju weszła zielarka, a ja wyszedłem żeby jej nie przeszkadzać.Po kilku godzinach podeszła do mnie Laura i spytała co się stało. Opowiedziałem jej wszystko, a ona próbowała mnie pocieszyć. Powiedziała, że jeśli [T.I] przeżyje wyjaśni jej co się stało w jadalni, ja tylko przytaknąłem. Chwilę później z komnaty mojej dziewczyny wyszła zielarka ze smutną miną. Powiedziała, że szanse na przeżycie następczyni tronu Rivendell są niewielkie. Załamałem się.
Tydzień później
Nasze wojska były już gotowe na wojnę. Wyruszyliśmy. Ja i Elrond jechaliśmy na koniach, mój ojciec na swoim jeleniu ( albo łosiu).
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------W następnej części będzie wojna. Czy [T.I] przeżyje? Napiszcie czy chcecie dobre zakończenie tej historii. A może jednak nie? Mam pomysł na te dwa zakończenia, ale to wy decydujecie o losie [T.I] i Legolasa. Przypominam, że następna książka pojawi się po skończeniu tej. Nadal macie prawo głosu do wybrania nowej książki. Jedna osoba zagłosowała na Tam gdzie słońce zachodzi. Przepraszam was, że takie krótkie, ale nie mam dzisiaj nastroju( chociaż mam pomysł na pisanie). Wszystko przez moich nauczycieli( których pozdrawiam) i prace domowe.
Pozdrawiam was wszystkich i życzę wam dużo zdrowia. Emilia
CZYTASZ
Twoja przygoda z Legolasem.
FantasyJesteś elfką z Rivendell. Do twojej krainy przyjeżdża książe Legolas wra z ojcem. Jak potoczy się wasze spotkanie?