1.Bölüm

3.5K 233 90
                                    

'Cennet her ölümlünün hayali,Cehennem ise kabusları.Oysa ki Cennet'i de Cehennem'i de hak eden onlar'

diye geçirdi içinden Şeytan. Cehennem'de ki gizli yerine girmiş ve intikam planları yapmaya başlamıştı.Cehennem'e yeni gelmiş olan bir ruh sinirini bozuştu. Şeytan Cennet'de mutluydu.O da bu iğrenç ruhlarla uğraşmak istemezdi ama içinde ki nefret onu Cehennem'de tutuyordu.O da eskiden olduğu gibi Cennet'de olmak isterdi ama kapıları ona sonsuza dek kapanmıştı.

Yıllar önce melek ilk hatasını yapmış ve kanatlarını kaybetmişti.Bunun üzerine kanatlarının öfkesi ile o insanı öldürmüş ve gerçek kimliğine kavuşmuştu.O şeytandı ve kötü insanları cezalandırırdı.

➕➕➕➕➕

Cennet'den kovulalı çok da az bir süre olmuyordu. Dünyada ona şeytan deniliyordu. Her Din'de kendisinden söz ediliyordu ancak hepsi ona farklı sesleniyordu. 'Samael,lucifer,iblis' ve bunun gibi bir sürü takma isimler daha vardı. İnsanlar ona kötü diyordu oysa ki gerçek kötüler onlardı. İnsanlar bencil,aç gözlü ve kibirliydi. İyi insanları severdi ama asla göremezdi çünkü onlar cennete giderdi. Kendisine ise cennetin kapıları sonsuza dek kapatılmıştı.

Yıllar önce insanlar var olurken Tanrı bu acı kaderi meleklere bildirmişti. Jungkook ise o zamanlar baş melekti. İçlerinden bir tanesi gerçekten Melek değildi. İçinde diğer meleklerde olmayan farklı bir duygu daha vardı. Öfke. O melekler gibi Nurdan yaratılmamıştı. O ateşin en yakıcı halinden meydana gelmişti. Tanrı herkese anlatmaya başlamıştı. Jungkook ise onun ilk yarattığı ruhlarından olsa da bilmediği bu kaderi heyecan ile dinliyordu.

"İçinizden bir tanesini saf ateşten yarattım. Onun öfkesi o kadar kuvvetli ki Evren'i bile yok edebilecek kadar gözünü kör eder. Onun bu halini sakladım. Onu da sizler gibi gösterdim ve o bir gün gerçek kimliğini bulacak. O zaman herkes ondan korkmaya başlayacak. Oysa ki o en masumlarınızdan biri olacak. Başına çok acı bir olay gelecek ve tüm masumluğunu ve merhametini o anda kaybedecek. Öyle bir an gelecek ki hepiniz korkudan susup Ne yapacağınızı düşüneceksiniz.

Bu kader size korkutucu gelmiş olabilir ancak asıl korkutucu olan bu değildir. Bu kişiye şeytan diye hitap edilecek neredeyse her yerde. Şeytan bir gün bir meleğe aşık olacak. Onların aşkı ilk görüşte olacak. Öyle ki şeytan onu gördüğü anda bırakmak istemeyecek ancak ona dokunamayacak. Şeytanın içinde ki ateş meleği yakacak. Kavuşmak için iki seçenekleri kalacak. Ya Melek şeytana dönüşecek ya da şeytan meleğe ancak bu seçimlerinden birinin sonucunda dünyaya ve ahirete huzur ve mutluluk gelecek ya da Şeytanın öfkesi tüm Evren'in sonunu getirecek. Ben bunu önlemeyeceğim bu sizin hepinizin vermesi gereken bir karardır."

Demişti. Melekler ise bu konuyu Ne kadar konuşsa da uzun yıllar kimin şeytan olduğu bulunamamıştı. Ta ki Azrail ölü bir insanın başında gözleri kırmızı renk olmuş,kanatları ateşten oluşan ve elleri kanlı Jungkook'un görene kadar.

💜💜💜💜💜

Yeni bir kurgu 🤝 ben

Her kurguma koyduğum gibi bu kurguma da oy sınırı koyacağım çünkü o zaman zamanlı oluyor.

Bol bol yorum istiyorum çünkü sizleri çok özledim. 😔

Oy sınırı 20

Heaven Of Hell (Jikook)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin