Lilith'in öleceğini öğrenen Azrail Atlantis'e inmişti. Karışında Jimin'i ve Jungkook'u görünce ise şaşırmıştı. Azrail'i gören Jungkook ise Jimin'in önüne geçmiş ve
"Hadi artık Lilith'in canını alda gidelim."
Demişti. Azrail ise
"Jimin'i cennete geri götürmem lazım."
Demişti. Bunun üzerine ise Jimin
"Ben gelmek istemiyorum."
Demişti. Azrail ise
"Cennete gelmek istemiyor musun?"
Demişti. Lilith ise
"Herkes cenneti istemiyor. Sevebilecek birini istiyorlar. İnsanlar Tanrı'yı istiyorla,onu sevmek istiyorlar. Ben cennetden kaçtım çünkü gerçekten birini sevmek istedim. Şimdi de jimin sevecek birini istiyor. Bırakın da mutlu olsunlar belki dünyaya huzur gelir."
Demişti. Azrail ise görevini yapmış ve Lilith'in canını almıştı. Jungkook ise Jimin'i battaniyesine sarmış ve kucağına almıştı. Görünürlüklerini kapatmış ve Lilith'e dönüp
"Bizi takip et. Eğer bizi takip etmeyi bırakırsan cehennem köpeklerini üstüne salarım."
Demişti. Azrail ise
"Merak etme cehenneme kadar onu getireceğim."
Demişti. Sonrasında ise cehenneme doğru gitmeye başlamışlardı. Jungkook Jimin'i sırat köprüsüne bırakmış ve
"Güzelim şimdi beni burada bekle Lilith'i bırakıp geleceğim."
Demişti. Jimin ise kabul etmiş ve beklemeye başlamıştı. Jungkook ise Lilith'i en hızlı şekilde bir zebaniye bırakmış ve
"Geleceğim. Ben gelene kadar size emanet."
Demiş ve Jimin'in yanına gitmişti. Sırat köprüsünden düşebilirdi ve düşerse yanacağına emindi. Jungkook yanlarına gittiğinde Azrail'in Jimin ile konuştuğunu görmüş ve merak etmişti.
"Bak gelmek isterdim ancak ben onu seviyorum. Yalvarırım zorlama beni."
Demişti. Azrail ise
"Jimin birbirinize dokunamıyorsunuz bile. Hadi gel cennete gidelim o gelmeden."
Demişti. Jimin ise ağlıyordu.
"Gelemem. Onu bırakamam. Bir tek ben kaldım yanında onu bırakamam."
Diyordu. Sonrasında ise kimsenin beklemediği bir şey olmuştu. Jimin'in göz yaşı sırat köprüsünden cehennemin içine düşmüştü ve düştüğü yerin ateşi daha da artmıştı. Bunu gören Azrail
"Seni burada bırakamam. Cennete geliyorsun."
Demiş ve Cennet bekçilerine işaret etmişti. Kendisi dokunmamıştı çünkü dokunduğu kişinin canını alıyordu. Cennet bekçileri Jimin'i almaya gelirken ise Jungkook battaniyeye sarılı Jimin'i hemen kucağına almış ve son hızda saklı cennete uçmaya başlamıştı. Azrail ise kıyametin geleceğine neredeyse emindi artık.
Oysa ki kaçırdığı birbiri vardı. Jimin'in her gülüşünde cennetin ateşi azalıyordu. Hiç kimse bu ayrıntıya takılmamıştı.
Jungkook Jimin'i götürdüğü gibi
"Bir müddet buradan çıkmayalım. Seni bulmalarını ve almalarını istemiyorum."
Demişti. Jimin ise kabul etmişti. Saklı cennet Jungkook'un özel büyüleri ile saklanmıştı. Jimin gökyüzüne bakmadığı sürece cennete çok benzeyen bu yeri incelemişti ancak yukarı baktığında cehennem ateşi gözüküyordu. Jungkook
"Şu kıyafetleri bir an önce yaptırsam iyi olur. Sana sarılmak istiyorum."
Demişti. Jimin ise
"Ben de. Ben de sana sarılmak istiyorum."
Demişti ama ikisi de sarılamayacağının farkındaydı. O sırada jungkook jimin'e doğru yaklaşmış ve
"Merak ettiğim şeyler var diyordun. Sor istersen."
Demişti. Jimin ise
"Bana ilk şeytan olduğun anı anlatır mısın? Onun sen olduğunu nasıl anladın?"
Demişti. Jungkook ise
"Bunu size cennet'de anlatmadılar mı?"
Diye sormuştu. Jimin ise
"Cennet'de senin adını bile anamıyoruz. Baş melekler çok katı bu konuda. Ben seni az çok dünyada tanıdım ancak cennet'de kimse senin hakkında konuşmuyor. Gerçi baş meleklerin görü hep senin üstünde."
Demişti. Jungkook ise gülümsemiş ve
"Onların bu kadar katı olmasını ben istedim. Onları en iyileri olarak yetiştirdim."
Demişti. Jimin biraz ilerleyip kenarda ki ağacın altına oturmuş ve
"Bana anlatsana. İstediğin her şeyi."
Demişti. Jungkook'da yanına gitmiş ve oturmuştu.
"Baş melektim. Tanrının ilk yarattığı ruhtum ve ondan bir çok şeyi öğrendim. Sonrasında diğer melekler yaratıldı. Kader yazmayı,yağmur yağdırmayı,Evren oluşturmayı. Aklına gelebilecek her şeyi öğretmişti bana. Kıyamet'i bile. Tabi ki bunların hiç birini izni olmadan yapmıyordum. Sonrasında melekler çoğaldı ve ben bildiklerimi onlara öğretmeye başladım. Bir kısıma yağmur yağdırmayı,bir kışıma can almayı ve daha bir sürü şey.
Dört büyük melek ilk öğrencilerimdi. Gerçi şimdi benim yerimde Cebrail var."
Demiş ve gülümsemişti.
"Ben çok büyük bir hata yaptım ve cennetden kovuldum jimin. Kanatlarımı kaybettim,melek özelliğimi kaybettim. Bir canavara dönüştüm. O cehennem ateşi var ya. Benim öfkem."
Demiş ve
"Ben bir şeytanım çünkü bir insanı öldürdüm."
Demişti.
💜💜💜💜💜
Sonra ki bölümde de ilk şeytan olduğu anı göreceksiniz ve sonrası çok hızlı ilerleyecek. Büyük bir ihtimalle çoooook uzun bir fic olmayacak.
Sizleri seviyorum 🥰🥰🥰🥰
Oy sınırı 30
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Heaven Of Hell (Jikook)
FanfictionŞeytan meleğe aşık olmuştu,Melek de aynı şekilde şeytana ancak Onların aşkı herkesin ki gibi değildi. Şeytan meleğe dokunamıyordu. Onların tamamen kavuşması için iki seçenek vardı. Ya Melek şeytan'a dönüşecekti ya da şeytan meleğe. Bu seçimin sonund...