3. Bölüm

1.6K 175 100
                                    

Bekçiler Jungkook'un peşinden cennete girse de Jungkook'u hemen gözden kaybetmişlerdi ve bunun sonucunda meleklere haber vermişlerdi. Bir kaçı Jungkook'u aramaya çıkmışken bir kaçı ise evlerine saklanmıştı. Jungkook ise her şeyden habersizce elma ağacının altında oturuyordu. Havva ile burada tanışmıştı. Adem'i ilk başta sevmemişti. Bunu kabul ediyordu. O da başlarına sıkıntı çıkartır diye endişeleniyordu. Dünyada insanlardan önce cinler yaşıyordu ve bu varlıklar başlarına çok fazla sıkıntı çıkartmışlardı. Artık huzur isteyen Jungkook ise yeni tür olan insanlara ön yargı ile yaklaşmış ve Adem'i sevememişti. Ancak Havva onunla konuşmuş ve bütün buzları eritmeye çalışmıştı.

Havva ile Jungkook'un tanışması

Jungkook elma ağacının altında oturuyor ve cennetde ki melekleri izliyordu. Hee birisi inanılmaz derecede göz alıcıydı. Jungkook melekleri izlerken yanında bir hareketlilik hissetti ve o tarafa döndü. Yanında ilk insanlardan olan ve ilk kadın olan Havva duruyordu. Onu takmayarak melekleri izlemeye devam etmişti. O sırada Havva'nın sesini duydu ve ona döndü.

"Merhaba ben Havva."

Jungkook onları Ne kadar sevmese de ona kötü olmak için bir nedeni yoktu. Havva'ya gülümsemiş ve

"Merhaba ben de Jungkook. Tanıştığımıza memnun oldum."

Demişti. O Havva'yı tanıyordu ancak Havva yeni yaratılmıştı ve tek tanıdığı kişi Adem'di. Havva ise

"Ben de memnun oldum."

Diye karşılık verdi. O sırada Havva

"Ben sana bir şey sormak için gelmiştim yanına."

Demişti. Jungkook ise merakla ona bakıp

"Sor bakalım merak ettiklerini."

Demişti. Havva ise

"Lilith bana çok benziyor mu? Daha doğrusu ben ona çok benziyor muyum?"

Demişti. Lilith ise Adem'in ilk eşiydi. Kendisi Adem'in baskın tarafına dayanamayıp cennetden kaçmış ve dünyaya gitmişti. Adem onu çok özlediği için geri dönmesini istemişti ancak Lilith geri dönmeyi defalarca kez reddetmişti. Bunun sonucunda ise çocukları elinden alınmış ve cennetin dışında ki kurak toprakların olduğu yere yollanmıştı. Ne Adem ne de Lilith onları bir daha asla görememişti. Aynı zamanda Lilith'de lanetlenmiş ve dünyaya mahkum edilmişti.

Adem ise ona olan özleminden depresyona girmişti. Bunun sonucunda ise Lilith'in neredeyse aynısı olan Havva yaratılmıştı. Öyle ki Adem ilk başta lilith döndü sanmıştı.

Jungkook Havva'ya dönüp

"Benziyorsunuz. Hatta neredeyse tıpa tıp aynısınız."

Demişti. Havva ise üzülmüştü. O lilith'in boşluğunu kapatmak için varmış gibi hissetmişti. Jungkook ona dönüp

"Lilith isyankardı. Adem'in baskılarına dayanamamıştı. Aslında biraz haklıydı ikisi de aynı şekilde yaratılmıştı. Dayanamadı ve cennetden kaçtı. Sen ona dayanabileceksin. Senin çocukların da dayanacaktır."

Demişti. Havva o anda anlamıştı bazı şeyleri. Çocuklarında adaletin olmayacağını. Sonrasında Jungkook'a teşekkür etti. Tam oradan ayrılacakken Jungkook

"Seni sevdim Havva iyi kalplisin. Eğer çocukların da senin gibi olursa sizleri çok severim."

Demişti. Havva ise

"Çocuklarımı sev Jungkook."

Demişti. O gün Jungkook Havva'ya güvenmiş ve sevmişti. Sonrasında ise arkadaş olmuşlardı. Havva sayesinde Adem ile de tanışmış ve onu da sevmişti. İnsanların başlarına çok sıkıntı yaratmayacağını düşünmüş ve mutlu olmuştu. Oysa ki bilmediği bir şey vardı. Unuttuğu bir insan daha vardı. Lilith. O Adem'e aşıktı ancak dayanamamış ve kaçmıştı. Adem ise Havva'yı kaybetme korkusu ile ona bebekler gibi davranıyor onu el üstünde tutuyordu.

Lilith ise bu sevgiyi kendisi göremediği için kıskanmış ve Jungkook'un kılığına girip Havva'yı kandırmıştı. Ona yasak elmayı yedirmiş ve lanetlenmelerini sağlamıştı. Adem ile Havva ise elmayı Jungkook'un yedirdiğini düşünerek ondan nefret etmeye başlamışlardı. Jungkook ise arkadaşlarını şimdiden özlemişti. Çok yoğun olduğu içim dünyaya inip onları görememişti bile. Aradan yüzyıllar geçmişti. Havva ile Adem ölmüşlerdi ancak Jungkook onları görememişti. O cennetin yedinci karındaydı ve Adem ile Havva ise altı.

Yanlarına inmek istese bile bunu yapamamıştı çünkü insanlar çoğalmış ve meleklerin işi artmıştı. Jungkook ise her meleğe yardım ermeye çalışıyordu. O baş melekti ve meleklerin en bilgesiydi. Hep meleğe yardım etmeye çalışırken yoruluyordu. Bu yüzden arkadaşlarını görememişti. Sonrasında ise cennetden kovulmuştu zaten.

💜💜💜💜💜

Lilith efsanesini biliyor musunuz? Hristiyanlık dininde bu efsane varmış.

Sizleri seviyorum 🥰🥰🥰🥰

Oy sınırı 20

Heaven Of Hell (Jikook)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin