2.Bölüm

1.8K 203 97
                                    

Melek jimin yatağında huzurlu bir şekilde uyuyordu. İnsanlar onu yormuştu. Kendisi diğer meleklere oranla daha hassastı çünkü kimse bilmese de o özel melekti.

Küçüklüğünden beri şeytan diye adlandırılan Jungkook'un merak ederdi. Kaderini duymuştu ve diğerlerinin aksine ondan korkmuyor onun adına üzülüyordu. Tam olarak Ne olduğunu ona kimse anlatmamıştı. Neden cennetten kovulduğunu ya da neden cehennemde olduğunu. İnsanlardan duyduğu bir kehanet vardı sadece o da yasak meyveyi insanlara onun yedirdiğini olmuştu. O Ne kadar doğrusunu bilmese de onun herkesten nefret ettiği öğretilmişti küçük meleğe. Şeytan kendisi yaratılmadan önce kovulmuştu cennetden bu yüzden onu tanımıyor ya da nasıl göründüğünü bilmiyordu.

Jimin uyuyordu ama diğer melekler için bu geçerli değildi. Şeytan cennete zorla girmişti ve bu herkesi telaşlandırmıştı. Nerede olduğunu kimse bilmiyordu. Eğer meleği bulursa ve aşık olursa diye korkuyor bu yüzden Jungkook'u cennete sokmuyorlardı. Cennete girmiş olması ise meleği bulma ihtimaliydi.

Şeytan ise hala daha o insana sinirliydi. Cehennemde saklı olan ve cenneti anımsatan yer ise daha da moralini bozmuştu. Evini özlemişti. Cehennemde ki insanlar onun sinirini bozuyordu cennetde ki insanlar ise iyi kalpliydi. Onlar Jungkook'u mutlu ediyordu. Her gece dua ediyor ve meleği bulmak istiyordu çünkü onun sayesinde cennete geri gidebilirdi.

Cehennemde ki bu yer onu adeta özlem ile boğuyordu. Arkadaşlarını özlemişti. Sadece Azrail'i görüyordu ve onunla konuşamıyordu. Azrail ruhları bırakıyor ve gidiyordu. Melekler ile konuşması yasak değildi ancak melekler korkuyor ve ona yaklaşmıyorlardı. Bu olay ise Jungkook'u derinden yaralamıştı. Ailesi onu istemiyordu. Tek suçu öfkesine yenik düşmekti. Bu hata onu evinden ve ailesinden etmiş nefret ettiği insaların yanına yollamıştı.

Cenneti anımsatan yerden ayrılmış ve sırat köprüsüne doğru yürümeye başlamıştı. Sırat köprüsünün aşağısı cehennemdi. Sırat köprüsünü geçen insanlar ise cennete gidiyordu. Bazen şeytan onları izliyor ve tebrik ediyordu. Şeytanı gören insanlardan bir kaçı ise korkuyor ve dengelerini kaybedip cehenneme düşüyordu. Jungkook onların kötü olduklarını zaten başından anlıyordu. İyiler ise ona gülümsüyor ve yürümeye devam ediyorlardı. Kötü kalpli insanlar ve iyi kalpli insanları Jungkook'u farklı görüyordu. İyi kalpli insanlar onun cennetden kovulmadan önce ki galini görüyor ve mutlu oluyorlardı. Kötü kalpliler ise cesedin başında ki gözleri kıp kırmızı kanatları alevden ve vücudunda kanlar olan Jungkook'u görüyordu.

Sırat köprüsüne varınca ilk önce tomarıyla çıkmış ve sırat köprüsüne basmıştı. Buradan hiç bir zaman yürümemişti. Gerçi kanatları vardı o yüzden yürümeye pek gerek duymazdı. Cennetin kapısında ki bekçiler ona öfke ile baktı ve

"Senin yüzünden ailemizin bir kısmı dünyada ve bir sürüngen olarak dolaşıyor. Sen ne yüzle buradasın."

Demişti. Şeytan ise kovulduğu günden beri cennete girmemiş bu yüzden olanları anlamıyordu. Tam içeri girecekken

"Biz de cezalandırılamayız. İnine geri dön ve bir daha şakın yukarı çıkma. Eğer çıkacaksan da dünyaya git. Seni buralarda görmek istemiyoruz."

Demişti. Şeytan ise bekçiye dönmüş ve

"İlk ruhlardan biri olduğumu biliyorsun değil mi?"

Diye sormuştu. Bekçi ise

"Kaderimi mi değiştirirsin? Onun için cennete girmen gerek. Senden korkmuyorum. Güçsüzsün Jungkook. Ya da yanlış mı söyledim şeytan."

Demişti. Jungkook ise git gide sinirleniyordu ve bu yüzden gözleri ateşin kırmızısına dönüşüyordu. Bekçi korksa bile korkmuyormuş gibi yapıyordu ancak Jungkook

"Sadece bahçeden bir elma alacağım. Yıllardır gelmedim. Eğer beni içeri almazsan her gün beni görmek zorunda kalırsın."

Demişti. Bekçiler ise kararlıydı. Onu içeri almayacaklardı. Jungkook tam gidecekken birden bire gülmeye başladı ve bekçilere dönüp

"Ben bir şey hatırladım. Benim cennete girmemi Tanrı yasaklamadı. Siz korkaklar yasakladınız ben ise sizi kırmamak için ayrıldım. Yani girersem bu Tanrı'ya saygısızlık ve itaatsizlik olmaz."

Demişti. Bekçiler bunun farkındaydı ve korkuları gün yüzüne çıkmıştı. Jungkook

"Şimdi kapıyı açın ve yuvama gireyim. Aksi taktirde sizi cehenneme atmaktan çekinmem."

Demişti. Bekçiler ise korkarak kapıyı ona açmıştı. Jungkook'un ise gittiği ilk yer elma ağacının altı olmuştu. Adem ve Havva'ya güvendiği o elma ağacına.

💜💜💜💜💜

Yorum istiyorum 😔

Tekrardan uyarımı yapayım hiç bir peygamber,Melek Veya dini unsurları hedef almamaktadır. Tamamen hayal gücüdür. Duyduğum bir kaç efsane de yer alacaktır. 🥰

Oy sınırı 25

çünkü 20 3 saatde geçildi🙃

Sizleri seviyorum 😘😍🥰

Heaven Of Hell (Jikook)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin