7. Bölüm

1.2K 150 39
                                    

Medya:Atlantis

Jungkook Jimin'in güzelliği karşısında kelimelerini unuturken birden bire ona sevgilim demesi ile Atlantis'in ortasına bayılacaktı. Tabi ki de bayılamayacağının farkındaydı ama çok heyecanlanmıştı.

Jimin'e gülümsemiş ve

"Sana gerçek yüzümü gösterirsem gitmezsin değil mi? Sen de benden korkmazsın,beni tek bırakmazsın değil mi?"

Demişti. Jimin ise

"Seni asla bırakmam. Belki daha bir gün önce tanışmış olabiliriz ancak kalbim yıllardır bu anı bekliyordu ve ruhum artık huzurlu. Seni bırakmayacağım. Kıyamet'de kopsa öldürsem de ölsen de seni bırakmayacağım."

Demişti. Jungkook ise ağlamak üzereydi. Asırlar sonra sevildiğini duymak onu üzmüştü. O sırada jimin

"Ağlama sakın burada göz yaşın dünyaya fazla gelir. Yükünü kaldıramaz ve yok olur."

Demişti. Bu doğruydu aslında. Jungkook bir göz yaşı ile bile yok edebilirdi dünyayı ancak bunun içim sonsuz bir ceza alırdı. Tanrı'nın izni olmadan kimse bir şey yapamazdı.

Jungkook Jimin'e gülümsemiş ve

"Beni görmeye hazır mısın?"

Demişti. Jimin ise

"Seni insanlardan çok dinledim. Korkutucu değildi."

Demişti. Jungkook ise

"İnsanlar beni hiç bir zaman görmedi güzelim. Onların yanına hep insan görünümünde gittim. Onlar her şeyi uyduruyorlar."

Demişti. Sonrasında ise

"Kanatlarımı açmayacağım. Eğer açarsam bu okyanus buhar olur hep."

Demiş ve gülümsemişti. Jimin ise

"İnsanların bunu yaşamasını istemeyiz değil mi?"

Demişti. Jungkook ise

"Seni görmelerini istemem. Şimdilik gizli şehrinizde gizli bir şekilde ben göreyim seni."

Demiş ve gerçek yüzünü Jimin'e göstermişti. Aslında ikisi de tamamen gösteremiyordu çünkü onlar çok büyük varlıklardı. Mesela Azrail'in iki elinin arasında dünya küçücük bir top gibi kalırken,Cebrail'in iki kaşının ortasında güneş nokta kadar kalıyordu. Jungkook ve Jimin'de onlar kadar büyüktü. Sadece biraz gösterebiliyorlardı.

Jimin Jungkook'u görünce dili tutulmuştu adeta. İnsanların anlattığı gibi değildi sevdiği. O hayatında gördüğü en güzel varlıktı. Gözleri ateş kırmızısıydı ancak parlıyordu. Gözlerinin kenarları ise pırlantalar ile süslenmişti. Dudakları inci gibi parlaktı. Sonrasında o da jimin gibi kıyafetlerini çıkarttı. Saçlarının arasından iki tane boynuz vardı ancak bunlar da pırlantalar ile süslenmişti. İkisi de o kadar güzeldi ki insanlar onları görse hepsi o an güzelliklerinden ölürdü.

Jungkook hüzün ile

"Beni affet. Bir intikam uğruna bu hale dönüştüm. Bir canavar oldum."

Demişti. Jimin ise

"Sen,sen hayatımda gördüğüm en güzel varlıksın. Jungkook sen kendine nasıl canavar dersin. Jungkook kelime bulamıyorum güzelliğini anlatmaya."

Demişti. Ağlamak üzereydi. Sevdiğinin güzelliğine oturup sonsuza dek ağlamak üzereydi. Jungkook

"Keşke sana dokunabilseydim sevdiğim. Keşke seni kollarımın arasına alıp doya doya sevebilseydim."

Heaven Of Hell (Jikook)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin