4. Bölüm

1.5K 176 64
                                    

Jungkook elma ağacının altında otururken aklına eski anılar gelmiş ve hüzünlenmişti. Yine güvenmiş ve yine hayal kırıklığına uğramıştı. Oysa ki en başından güvenmeseydi bunlar olmayacaktı. Jungkook aklına gelen anılar ile insanlara olan öfkesi yine ortaya çıkmıştı. Onlar yüzünden kanatları yok olmuştu. Bu sinirle ise cinayet işletip cennetden kovulmuştu.

Elma ağacından bir elma aldı ve onu yemeye başladı. O tadını özlediği elmayı yerken cennetde sirenler çalmaya başladı. Jungkook anlamıştı sirenlerin onun için olduğunu. Telaşlanmıştı çünkü cennetden çıkmak istemiyordu. Meleklerle birlikte kalmak istiyordu. Eski günlerde ki gibi. Hızlıca elma ağacına en yakın olan eve girdi. Evin Işık'ları kapalı olduğundan dolayı evin sahibinin evde olmadığını düşünmeye başlamıştı.

Eve girdiği anda burnuna gelen koku ile şaşırmıştı. İlk yaratıldığında aldığı eşsiz kokuydu bu koku. Her ruhun bir eşi vardı ve onlar ilk yaratıldıklarında eşlerinin kokusunu alırlardı. Jungkook bunu bilmiyordu çünkü bunu öğrenemeden cennetden kovulmuştu. Oysa ki Jungkook ne çok aramıştı o kokuyu zamanında.

Cennetde geçirdiği uzun yıllar boyunca her gün bu kokuyu aramış ancak bulamamıştı. Tanrı'ya sorduğunda ise

"Günü geldiğinde o kokuyu bulacaksın."

Cevabını almıştı. Şimdi ise o eşsiz koku bulunduğu evin her yerindeydi. Yavaş adımlarla kokunun daha çok geldiği yere doğru ilerledi ve bir odanın önünde durdu. Bu kapıyı açarsa huzuru bulacakmış gibi hissediyordu ancak açmaya da korkuyordu. Tüm cesaretini toplayıp odanın kapısını açmıştı. Odanın ortasında bir yatak vardı ve yatakta yatan küçük bir beden. Sırtında ki kanatlardan Melek olduğunu anlıyordu ancak yüzü gözükmüyordu. Jungkook kokunun melekten geldiğini anladığında ise daha da şaşırmıştı. Bu küçük meleği merak ettiği için yavaşça yatağın yanına gitti ve meleği incelemeye başladı. Bembeyaz bir vücudu vardı ve vücudu gibi bembeyaz kanatları. Saçları ise sarıydı. Her meleğin saçı gibi.

Meleğin yüzünü incelemeye başladığında ise içinde çok tuhaf bir his oluşmuştu. İçinde bir ses

"Kaç. Onu burada bırak ve kaç o bizim sonumuz olacak."

Diyordu. Diğeri ise

"Onu al ve götür. Yıllardır onu arıyorsun."

Diyordu. Jungkook bunları düşünürken daha yüksek sesle sirenler çalmaya başladı ve küçük Melek korkarak uyandı. Karşısında gördüğü kırmızı gözler ise onu daha da çok korkutmuştu. Tam çığlık atacakken Jungkook eline yatağın kenarından aldığı meleğin kıyafeti ile meleğin ağzını kapatmış ve

"Sessiz ol."

Demişti. Jungkook meleklere dokunamıyordu. Bunu cennetden kovulmadan önce öğrenmişti. Meleğin dokunduğu yerini yakıyordu. Jungkook o anda neden meleğin şeytan ya da şeytanın meleğe dönüşmesi gerektiğini anlamıştı.

Jimin şaşkınlık içinde gördüğü kırmızı gözlere bakıyordu. Meleklerden duyduğu gibiydi karşısında ki kişi. Kıpkırmızı gözleri simsiyah saçları vardı ancak dedikleri gibi ateşten kanatları yoktu. Melek onu incelerken Jungkook elini yavaşça meleğin ağzından çekmişti. Kazağı eline alma sebebi ise Melek ile ten teması kurmayarak onu yakmayı engellemekti.

Melek büyülenmiş bir şekilde onu incelerken burnuna şeytanın kokusu gelmişti. O çok güzel kokuyordu. Yıllardır aradığı o koku onundu. Şaşkınlık ile ona dönmüştü. O sırada evde ki pencereden elma ağacının orada ki melekleri görmüştü şeytan. Hızlıca meleğin yanına yatmış ve bettaniye ile meleği güzelce kapatıp arkasına geçmişti. Jimin ise hızlıca ona dönmüş ve onu incelemeye başlamıştı. Jungkook

"Sapıklar sadece dünyada ve de cehennemde var sanıyordum."

Demişti. Bunu duyan Melek ise gülümsemişti. Ne diyeceğini bilemiyordu. Yıllardır merak ettiği kişi karşısındaydı ve ruh eşiydi. O sırada bir ses daha duyuldu.

"Neredeysen çık ortaya ve cehenneme geri dön. Hiç bir melekle de konuşma. Bize zorluk çıkartmadan terk et burayı Jungkook."

Jungkook ise gülümsemiş ve

"Çok geç kaldılar beni uyarmak için."

Demişti. O sırada onları fark eden bir Melek

"Park Jimin'in evinde. Jimin sakın onunla konuşma ve yanımıza gel ve sen Jungkook hemen buradan git."

Demişlerdi. Bunu duyan Jungkook ise

"Yakalandık ancak bu kadar kolay bırakmam seni. Cehennemi görmek ister misin?"

Demişti.

💜💜💜💜💜💜

Oy sınırları geçilmediği için oy sınırını düşürüyorum çünkü moralim bozuluyor sonra 😔

Oy sınırı 20

Bol bol yorum istiyorum.

Sizleri seviyorum 😍😍

Heaven Of Hell (Jikook)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin