3

351 36 15
                                    

,,C-co se stalo?" vykřikl jen co zahlédl Marinette zhroucenou na mramorové podlaze předsíně. Kolem Felixe ještě doznívala zelená zář přeměny, když ji bral v podpaží a táhl po schodech do své pracovny.

,,Nevyšiluj. Jdu ji hned spravit." Robotická noha se kývala na dvou posledních drátek, na zemi zůstaly články jejích rozmlácených prstů. Tam, kde ještě před hodinou nebo dokonce minutami, prsty byly, teď jiskřila elektřina.

Přestože nešlo o lidské maso, krev nebo podobné, často nechutné věci, Adrienovi se chtělo zvracet. Tohle bylo už po druhé tento týden. A to byla teprve středa.

,,Oprav ji už konečně pořádně!" vyběhl za ním schody. Výčitka se vracela v ozvěně prostorného domu.

,,Ošetřím ji pořádně. Nechápu, proč už není tak odolná jako dřív. Asi potřebuje zlepšit kondici, měli jsme teď dlouho pauzu."

,,Vždyť je to robot! Jestli jí zrezivěly klouby, tak jí namaž, co já vím!" přehnaně gestikuloval. Odpovědí mu byl vražedný pohled.

,,Sorry, já zapomněl." O Marinette se nesmělo mluvit jako o androidovi. Pro Felixe vždy existovala jen živá Marinette. Adrien vzal dívku za poničené nohy, načež se mu dostalo prsknutí, že pomoc není potřeba. Proto zůstal uprostřed schodiště stát, slzy na krajíčku.

,,Je ti jasný, že problém bude v programu," zkusil to jemnějším, opatrnějším tónem.

,,Její program je dokonalý. Určitě jen skrat, nějaká nedomykavost drátů." Mluvil tiše, jako by ho mohla slyšet. Při tom její systém se očividně automaticky vypnul. Aspoň nějaký pud sebezáchovy měla.

Adrien nakonec schody opět vystoupal a zamířil do svého pokoje. Pohled mu padl na vypnutý počítač. Vzpomněl si na Nina.

Měl pravdu. Ne proto, že by to ze sebe měl dostat. Ne proto, že by si to zasloužila vědět. Ale proto, že až to zjistí, tak jí osvobodí.

Na mysl mu vyvstal obrázek, který před chvílí viděl. Marinette nebyla na Ladybug stavěná. Nebo byla, ale nebyla v stavu její povinnosti vykonávat. Felix na ní nedával ani trochu pozor, všechny ošklivé rány schytala ona, aby si on zachoval krásnou tvářičku.

Adrien to jako model na polivční úvazek chápal, ale zároveň ho kvůli tomu popadal na bratra vztek.

Hned věděl, co udělá. Stačilo počkat, až se setmí a bratr půjde i s Marinette spát.


---------------------------

Tak dneska jseště jednu, pro velký úspěch. Opravdu mám radost, že to aspoň někdo čte.

Jinak... zajímalo by mě, jak na vás příběh působí, protože pro mě je to úplně jiný pocit, než když jsem psala na wattpad naposledy. Přijde mi, že se můj styl psaní změnil.

Kdo ví, jestli k lepšímu nebo horšímu.

A taky se blížíme k zlomové události, která nám příběh rozjede! Yaay :D

Vaše LucyX

Srdce a drátyKde žijí příběhy. Začni objevovat