Zima. Vánoce. Volno. Odpočinek. To všechno miluju, ale předtím musím pomoct připravit vánoční večírek naší firmy. Pracuju jako asistentka ředitele Syco Music. Asi si říkáte, že to je zábava, ale je to naopak. Každou chvíli na vás někdo křičí, nemáte chvíli volna a když zrovna nějaké máte tak vás zavolají, že s něčím potřebují pomoct.
"Stephanie. Ihned přijeď do toho velkého sálu kde bude ta párty. Potřebujeme pomoct." už se ani nedívám kdo mi volá, protože to je vždycky někdo z práce. Už si ani nepamatuju kdy jsem naposledy měla normální hovor. Ale zase abych této práci jenom nekřivdila, musím říct že si tu vydělám hodně peněz takže bydlím sama v domě a nepotřebuju u sebe nikoho kdo by mi to pomáhal platit.
"Ano už jedu. Budu tam do 10-ti minut." Naštěstí bydlím kousek od toho místa kde se to koná tak tam budu za chvíli, ale zajímalo by mě na co mě zase chtěj když jsem teď přišla domů. Vsadím se že to bude něco s tím jestli mají dát červené a bílé balonky nebo modré a černé. Tato práce mě baví, ale příjde mi že pracuji s lidmi kteří chyběli u rozdávání mozků, jinak si to totiž nedokážu vysvětlit proč jsou tak... dementní? Jo to je to slovo. Pobrala jsem jenom klíče, které jsem hodila do kabelky, kabát, mobil a šla jsem směrem k sálu.
Když jsem tam dorazila tak jsem myslela že zešílím, všichni tu běhali jako pomatení a nevěli co mají dělat. Už mi praskly narvy, jsem přece asistentka ředitele tak snad nebudu mít nějaký průšvih, když to tu uvedu do chodu.Zahvízdala jsem na prsty a všichni se najednou zastavili a ztichli.
"Proč jste mi volali? A proč nepracujete tak jako když jsem odcházela?" musela jsem se jich zeptat. Když jsem čekala že mi někdo odpoví tak už mě tahali dvě staré dámy na druhý konec sálu a vysvětlovali mi co potřebují...
POZN. AUTOKY: Ha!!! kdo z vás tohle čekal? přiznejte se :D ... tohle je můj novej příběh který bude trvat po dobu vánočních prázdnin a pokusím se ho přidávat každý den. Začnu 24.12. a skončím 1.1.2015... pokud mě bude chtít přemluvit aby to bylo delší, možná se přemluvit nechám ale to ještě uvidim. tady to je zatím prolog ale s jistotou slibuji že už v 1. díle budou kluci :))
PS.: povídka SMC (summer music camp) bude po dobu vánoc pozastavena, pokud budu psát tento nový příběh...
*Brunette
ČTEŠ
Christmas with you, my Brother.
FanfictionPRÁCE. STRES. LÁSKA. PŘEKVAPENÍ. ZKLAMÁNÍ. To vše v tomto příběhu. Čtěte a dozvíte se více.