3

14 5 2
                                    

Το βλεμμα του άρχιζε να αλλάζει από αδιάφορο και στυγνό σούφρωσε τα φρύδια του και το αίσθημα της απορίας ήταν πλέον φανερά έντονο στο πρόσωπο του.Τωρα του φαίνομαι μια παράλογη που έχει πολλά προβλήματα και δεν μπορεί να κρατήσει τις αδυναμίες της μέσα της.Τοσο αδύναμη.

-«Λοιπόν,ας μιλήσουμε για αυτή την εργασία»είπα σπάζοντας τον πάγο της απορίας του και της αμηχανίας μου.Ενας θεός ήξερε τι πραγματιξα θα μπορούσαμε να συητησουμε για αυτή την τόσο απροσδιόριστη έργασια και να βρούμε κιολας κοινό θέμα στο οποίο να μπορούμε να συνεργαστούμε.Ο Ιβαν στιγμιαία άλλαξε την διάθεση του  κουνώντας ελαφρά το κεφάλι του δεξιά αριστερά,κοιτάζοντας το θρανίο. Έπειτα γύρισε πάλι να με κοιτάξει, ήταν  ηρεμος αλλά φαινόταν ότι είχε παραξενευτεί από την προηγούμενη αντίδραση μου ,την οποία δεν θέλω να θυμαμαι .

-«Πιστευω πως για να μπορέσουμε να συνεργαστούμε καλύτερα θα ήταν να συναντηθούμε σε κάποιο σπίτι όπου θα έχει ησυχία.»είπε διστακτικά και έτριψε το πίσω μέρος της κεφαλής του, λιγο πιο πάνω από τον αυχένα.Αμηχανια.

Οι αντιδράσεις μου είχαν πάντα εκείνη την χαρακτηριστική αμηχανία.Ισως ποτέ δεν έμαθα να αντιμετωπίζω  καταστάσεις  .Σκεφτομουν την κάθε μου κίνηση τόσο πολύ,λες και κάθε πραγμα που έκανα είχε συνέπειες...μπορεί να μουν ελεύθερη αλλά έμοιαζα περισσότερο λες και ήμουν σε φυλακή

Λοιπόν,μήπως θα σε βόλευε να περάσεις την Παρασκευή κατά τις 6 για να την αρχίσουμε γιατί δεν μας βλέπω να προλαβαίνουμε μετά σύμφωνα με την κυρία Τζενσεν»είπε και του φύγε ένα ελαφρύ γελάκι,αφήνοντας να αναδειχθεί η τέλεια λευκή οδοντοστοιχία του.Γελασα λιγο με το πικρόχολο σχόλιακι του που αναφέρεται στην υπέρερωτευμένη για το μάθημα της κυρία Τζενσεν.

-«Ωραία ...ναι ...νομίζω στις έξι είναι μια χαρά...στείλε μου την διεύθυνση όποτε εμ μπορείς»
Ποσό άχρηστη μπορεί να μαι ...εκτός από παράλογη θα νομίζει ότι χρειάζομαι και λογοθεραπεύτρια αφού δεν μπορω να αρθρώσω μια πρόταση .
Εκείνος με άγγιξε ελαφρά στον ώμο και έπειτα έγνεψε θετικά.Εφυγε από την θέση δίπλα μου και επέστρεψε στην δίκη του.Εγω εβγαλα το κινητό από την τσάντα μου και έβαλα τα ακούστηκα μου για να ακούσω λιγο Aerosmith μιας και η κυρία Τζενσεν διάβαζε κάτι στο σχολικό βιβλίο και ήταν πολύ αφηρημένη.Η μουσική των Aerosmith είναι πραγματικά υπέροχη και δεν είμαι εύκολος άνθρωπος. Δύσκολο πραγμα να φτιάξεις μουσική .Η στιχουργία η μελωδία και ποσό μάλλον η αναμονή για την ανταπόκριση του κοινού ,πραγματική τέχνη .Το κοινό ,ο πιο σκληρός κριτής,θα κρίνει αυστηρά το κάθε τι που εμφανίζεται στον κόσμο ,θα καθορίσει την επιτυχία η την αποτυχία του.

Πραγματι,έτσι είναι. Ο κόσμος κρίνει τα πάντα.Ειναι τόσο ικανός να μισήσει ότι δεν θα καταλαβει ποτέ.

[...]

Μετά από επτά βασανιστικές ώρες δηλώνω εξαντλημένη.Αν και η αλήθεια είναι πως δεν πρόσεχα αφού δεν ήταν τα μαθήματα τις κατευθύνσεις μου.Η φυσική η χημεία και τα μαθηματικά δεν τα αγάπησα ποτέ ,ούτε τα μίσησα απλά ίσως από μικροί αποφασίζουμε που πραγματικά έχουμε την έλξη μας.Αλλα ο καθένας έχει κλίση άλλου.Η εξυπνάδα,η ενεργή σκέψη και η υπομονή είναι τόσο απαραίτητα χαρακτηριστικά για να λύσεις μια δύσκολη μαθηματική εξίσωση.Η έκφραση ,η καλή μνήμη και η αγαπη για ανάλυση και εξήγηση των πραγμάτων είναι τόσο απαραίτητα για να γράψεις ποίηση.Η μητέρα μου πάντα έλεγε ότι είμαι θεωρητικό πλασμα.Ειναι από τα λίγα πράγματα που δεν θα με βρουν αντίθετη με την άποψη της.Αλλα ναι,πάντα μαρεσε να διαβάζω βιβλία ,για εμπειρίες , ονειρα , γεγονοτα. Λατρεύω να διαβάζω βιβλία ανθρώπων ψηλά στην εκτίμηση μου

Βέβαια άλλο να ζεις για να διαβάζεις και άλλο να ζεις πραγματικά.Τα Ανεμοδαρμένα Ύψη είναι το πιο διάσημο φεμινιστικό ρομαντικό μυθηστορημα ωστόσο δεν μπορεί να αντικαταστήσει τον πραγματικό έρωτα και την ρεαλιστικότητα των όμορφων στιγμών. Τα ομορφα πράγματα στα βιβλία πρέπει να τα ζούμε με όλο μας το είναι όχι να παραμένουν απλά φράσεις σε λευκά φύλλα

beyond usWhere stories live. Discover now