KURTARICI

52 3 2
                                    

*Birlikte eve giderler.*

                                                             ERTESİ GÜN:

Ben: Ahh olamazz!! Okula geç kalıyorum. Hemen çantamı toparlamalıyım.

Derken gezi kulübünün bir dosyasının içinden bir kağıt parçasının düştüğünü görürüm. Kağıdı alır ve okumaya başlarım:

Sanırım şuan bunu okurken bunu buraya kimin koyduğunu merak ediyorsundur.  O zaman seni fazla merakta bırakmayayım. Bu akşam saat 8 'de  Fresa kafe'nin önünde seni bekliyor olacağım... Yalnız gelmeyi unutma. Uzaktan seni izliyor olacağım...

                                                                                                                                            - YIKIK İNSAN-

Ben: Bu ne kadar çocukça! Biraz alaycı  biraz da korkmuşça:  Pehh senden korkacak değilim ya eheh^^ Tabi ki gideceğim! Karşıma her kim çıkarsa bunun hesabını ödeyecek!

Yolda giderken birden aklıma ''Bu notu acaba şu Rıfat denen çocuk mu bıraktı!? Eğer oysa benim daha kim olduğumu bilmiyor!!'' Ya da başkası gizlice ders çıkışında mı içine sokuşturdu?

Tüm bunları düşünürken okula gelmiş olduğumu fark etmedim. Taa ki:

Mert: Ooooo Eylül hanım okulumuza teşrif etmişler, gözlerimiz yaşardı")

Ben: Dalga geçme Mert. Uyuya kalmışım.

Ada: Eylül bir sorun mu var. Yüzün pek iyi gözükmüyor.

Ben: Sanırım onlara söylersem benimle gelmek isteyecekler... En iyisi onlara söylememeliyim... A sadece dün biraz geç uyudum bir de kulüple ilgili bazı sıkıntılar.

Şimal: A doğru ya! Dün birinde bahsediyordun. Odana giren kişiyi buldun mu?

Ben: A o mu... Evet onu halledince size haber veririm.^^

Dersimiz için üzerimizi değiştirmemiz gerekiyordu. Bu yüzden giyinme odalarına dağıldık. Ben yavaş hazırlanan biri olduğum için en son ben çıkmışım. Çıktım ama hala kafam o notta...

Ben: Acaba oraya gitmeli miyim? Ya da hiç kafama takmayıp hayatıma devam mı etmeliyim? ağağağağağa aynı dizilerdeki gibi... Kafam çok karışık. EVET EVET GİTMELİYİM.

Derken, birinin duvarın arkasında hapşurduğunu duyunca irkilirim. 

Ben: K-kim var o-orada!

Birden karşımda beliren silüet karşısında şaşırım:

Ben: (Telaşlı bir şekilde üstünü düzelterek) S-senin burada ne işin var!? NE ZAMANDIR BURDASIN!

Rıfat: Sadece geçiyordum ve sen bağırınca bir şey oldu sandım. O yüzden buradaydım. Niye bu kadar tepki gösterdin? Bir şey mi yapıyordun? YOKSAAAAA

Ben: Saçmalığı kes. Ayrıca geçen gün hakkında ne cüretle odama girersin!

Rıfat: Sadece okulu geziyordum. Oda ilgimi çekti girdim. Sanırım artık kulübe de ilgim arttı")

Ben: Kulübe girebilmen için belirli belgelerin ve yabancı dilinin iyi olması gerekiyor bu 1, hemen gevşeme 2, ayrıca sana bir soru sormak istiyorum. Hiç bir dosyanın içine not bıraktın mı odayı gezerken?

Ordinary LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin