Rıfat: Sen... Gerçekten beni tanımadın mı?
Bekleyin! Tanımam mı gerekiyordu? Bütün beyin hücrelerimi zorlasamda bu çok zor.
Rıfat: Anlaşılan unutulmuşuz... Sorun değil! Kendimi tanıtmama izin ver^^
Sadece susup onu dinledim. Adeta bir askermişçesine selam verip devam etti:
Rıfat: Adım Rıfat. Babam bir kasabada Kafe işletiyor. '' HONEY NIGHT''...
Yoksa... b-bu o mu !?
20/07/2008~ Eylül'ün 5. Yaş günü
Ben: Bayan Kang, payka gitmek istiyoyummm:'(((
Bayan Kang: Ama önce yemek yemeniz gerekiyor küçük hanım^^
Ben: HAYIIY BEN PAYKA GİDİP YIFATYA OYNICAMM!!
O zamanlar babam ve annem çok yoğun çalıştıkları için bana neredeyse hiç vakit ayıramıyorlardı. Benim ise bir Bayan Kang'ım birde Rıfat'ım vardı. O benim için tekti... Parka gidip ya kumdan kale yapardık ya da yakalamaca oynardık. Çoğunlukla Rıfat'ın babası bize Kafe'sinde bedava ballı süt ve dondurma verirdi. Doğum günlerim çoğu zaman geç kutlanırdı.
O gün parka gittiğimizde Rıfat bana bir lolipop vermişti. HEMDE PEMBE RENKTE...
Rıfat: Bak bunu şana aydık^^
Ben: AAA PEMBEE LÜLOPOOP^^
Rıfat: Haydi gel oyun oynayayımm^^
O gün babamın işi yüzünden başka bir şehre taşınmak zorundaydık. En zor olanı ise orada bir çocukluk parçamı bırakmaktı...
Çığlıklar içinde ağlamaya başladım. '' BAYAN KANG YÜTFEN GİTMEYEYİMM''
Bayan Kang: Küçük hanım lütfen böyle yapmayın, gitmek zorundayız.
Ben: PEYKİ YIFATTĞ ? O BİZİMLE GEYECEK Mİ?
Valizleri arabaya yerleştirmeye devam ederken ben kenardan onları izliyordum. O sırada birinin adımı seslenerek koşarak bana geldiğini gördüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ordinary Love
RomanceBir gün bir yerlerde tekrar karşılaşırsak eğer, benimle yeniden tanış✌🏻 17 yaşındayım ve sanırım sevgi ne demek anlamaya başlıyorum...