GAME OVER

41 4 14
                                    

Pelin...

Duyduğumuz şey karşısında Rıfat ve ben şok olmuştuk. Ama beklenen bir şeydi de. Peki, peki neden böyle bir şey istemiş olabilirki!?

Ben: Senden neden böyle bir şey yapmanı istedi!?

Can: Bunu söylemem ne kadar doğru bilmiyorum ama, biliyorsunuz ki Pelin'in babasının fabrikası var. Benim babamda orta işçilik yapıyor. Pelin benden hoşlandığını söyleyince böyle bir aşkın gerçek olamayacağını söyledim. Manyak, psikopat biri olduğundan sinir krizi geçirdi ve '' Eğer Nare'den ayrılmazsan babama söyler ,işten babanı kovdururum. Biliyorsun dediğim dedik bir insanımdır.'' dedi. Sonra kahkaha atarak gitti. Çok fazla tereddütte kalmıştım. Bir yandan gözümü kapatsamda gördüğüm , kulaklarımı tıkasamda duyduğum ilk aşkım, bir yandan benim aç kalmamam için çabalayan başımı yaslayabildiğim babam... Babamı seçersem sonradan Nare'yle barışabilirim diye düşünmüştüm. Ama çok yanılmışım, sanırım o şuan Berk'le çok mutlu... 

Sinirden ne yapacağımı bilemedim. Sınıfa doğru ilerlemeye yeltenirken  arkamda Nare'yi fark edince ''İşte şimdi sıçtık'' diye düşündüm. Nare'nin hepimizden daha  psikopat -deli -ruh hastası manyak olduğunu hepimiz biliyoruz! Yanına gidip ne yapacağını sordum.

Nare: Bence az çok tahmin ediyorsundur;)

Nare'yi az da olsa tanıyorsam saç baş girişir bunlara. Bu sefer sessiz kalamazdım! Tabiki Nare'yle gidecektim^^

Diğer çocuklara da haber verip yemekhaneye doğru ilerledik.

YEMEKHANE: Kapıyı tekmeyle açtım. Kapının arkasında olan öğrenciler bir sağa bir sol tarafa dizildiler.

 Kapının arkasında olan öğrenciler bir sağa bir sol tarafa dizildiler

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Fotoğraf yemekhaneye giren bizi temsil ediyor^^)

Ve insanlar aralanınca onlar tam önümüze çıktılar.

Ada: HELLOO MADAFAKAAAA!

Ada, şimal tıpkı filmdeki gibi boyunlarını kıkırdattılar. Karşı taraf sadece gülüyordu. Bizde şerefsiz gülüşümüzü takındık.

Nare: Kusura bakmayın millet! Ufak bir işimiz vardı. Bi arkadaşa bakıp çıkacağız:)

Nare bana döndü. Onaylarcasına başımı salladım. Ada ve Şimal'den de onay alınca Pelin'e doğru yürümeye başladı. Herkes dikkatle Nare'yi izliyordu. Birinin elinde POPCORN BİLE VARDI!! Pelin'e doğru emin adımlarla yalkaştı.

Nare: Bu pasta neli? Güzele benziyormuş!

Salak bir tip olan Hayat heyecanla ''Çilekliiii'' diye bağırdı. Nare pastayı parmağıyla tattı.

Nare: Ahh o zaman yazık olacak^^

Dedi ve pastayı Pelin'in suratına yapıştırdı.

Ordinary LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin