MERT: AKLIMI KARIŞTIRIYORSUN

33 3 3
                                    

BU HİKAYEYİ SAYFA ÇEVİRME ŞEKLİNDE AYARLAYIP OKUMANIZI TERCİH EDERİM^^

Bugün günlerden cumartesiydi. Dün yorucu bir akşamdı gerçekten.  Dün partide çok duygusuz ve beni rahatsız eden bir olay olduğu için erken ayrılmak zorunda kalmıştım. 

Dün gece saat 12.00/Gece yarısı...

Partide herkes çok eğleniyordu. Oyunlar oynayıp içmiştik. Ben pek sarhoş olan bir tip değilimdir. Benim aksime o çok fazla sarhoş olmuştu...

Zeynep: MERTĞ. BENİMLEĞ OYNAMAK İSTER MİSİİNNNĞ?

Mert: Hangi oyunu oynamak istersin?

Zeynep: Bilemedim şimdi^^

Dedi ve Mert'e yaklaşmaya başladı. Mert bu yaklaşımdan hoşnut olmamıştı. Hayatında bunca yıla kadar hiç karşı cinse ilgi duymamıştı. Sorun neydi? Bir kızla öpüşme fikri neden diğer erkekler gibi cazip gelmemişti... Rahatsız olduğunda ordan çıktı.

Dün gece yaşadıkları Mert'in sinirini bozmuştu. Kafasında tonlarca soru vardı. Şuan tek istediği '' Bu karmaşık düşüncelerden kurtulmaktı.'' Kulaklığını taktı ve ''Farid Farjad- Taghatam Deh'' açtı. Bu şarkı ona huzur veriyordu. Huzur evine yaklaşmıştı. Sahi bu sabah bir mail almıştı.

GÖNDEREN: YÖNETİCİ RANA:

Mert, bu gün huzur evine yeni stajyer gelecek. Umarım onunla ilgilenirsin. Adı Kim Taehyung .Yarı Türk yarı Koreli. Dedesi Kore savaşında ölmüş. Yaşlılara minnettarlığını göstermek için buraya gelmeye karar vermiş. Senden 2 yaş küçük. Bazı işleri yanlış yapabilir. Onu güzelce eğit. Sana güveniyorum.^^

Tanrı aşkına! Bunca işi varken birde yeni stajyer mi!? Bütün bunların yanı sıra aklına onun bu ince düşüncesi hoşuna gitmişti.' 'Minnettarlık''  Heyecanla yürümeye başladım. Yeni çocuğu merak etmiyor değildi. 

Biraz daha ilerledikten sonra huzur evine varmıştım. Sorumlu olduğum kata asansör yardımıyla çıktım. Kapı açılınca karşıda birinin benim tontonlarıma kitap okuduğunu gördüm.

 Kapı açılınca karşıda birinin benim tontonlarıma kitap okuduğunu gördüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Başta kıskansamda, uzaktan bakınca şeker olduğunu düşündüm. Ahhh neler diyorum ben! Kendine gel Mert! Çocuğun yanına doğru ilerledim.

Mert: Sende kimsin çocuk?

Başını kitaptan kaldıran çocuk panikledi ve:

Taehyung: B-ben yeni stajyer K-kim Taehyung efendim. Buraya az önce geldim ve bu sevimli nineler kitap okumamı çok isteyince kıramadım. B-ben özür dilerim.

Mert özür dilemesine şaşırmıştı. Gülümseyerek çocuğa baktı. Endişeli ve kafası eğikti. 

Mert: Özür dilemene gerek yok çocuk, yanlış bir şey yapmadın^^ Sanırım seninle iyi anlaşacağız. Odama gel ayrıntıları konuşalım^^

Ordinary LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin