Nare'yle ben uzun zamandır arkadaşız aslında. Anaokulunda olduğumuz zaman benimle oynayan tek kişi oydu. Çok yakın arkadaşlar olmuştuk. Annesi ona pamukşeker aldığında benimle paylaşıyor, bende kağıt helvamdan ona bölüyordum. Arkadaşlığımız devam ederken, ona duyduğum arkadaşlık hissi değişiyor, daha çok sevgiye dönüyordu. Bunu fark ettiğimde pek fazla duygularımı belli etmek istemedim. Ona duygularımı açıp, arkadaşlığımız bozulsun istemediğim için hep bu duyguyu bastırdım. Taa ki son olaylar olana kadar...
Nare'nin Can'la karşılaştığı zaman:
Berk: Oyun oynamak ister misin?
Burada biraz da olsa bencillik yapmak istemiştim. Belki de oyun sayesinde bana duyguları oluşurdu? BERK NE KADAR BENCİL BİR İNSANSIN!
Nare: Kabul!
Ada'nın doğum günü:
Nare: Oynadığımız oyun... Bence onu sonlandarılmalıyız.
Sanki biri geldi de 10 tane bıçağı kalbime aynı anda soktu gibi hissettim.
Berk: Ohhh beeee! Rahatladım^^ Aynı fikirdeyim^^Bende bunu konuşmak istiyordum.
Seni çok sevdiğimi söylemek istiyordum...
Sanırım doğru olanı da buydu. O akşam Ada'nın doğum günü partisi bitince Rıfat'ı içmek için davet ettim. Kabul etti. Birlikte bir bara gittik. Rıfat yudum yudum içerken, ben ise fondip yapıyordum. Aşk acısının ilacını, alkol olarak düşünmem bir hataydı!
Rıfat: Neden durduk yere bunu yapıyorsun Berk! Yavaş iç sarhoş olacaksın.
Oldum bile...
Berk: Rıfat sana bir şey diyeceğim.
Rıfat: Söyle dinliyorum.
Berk: Ben var ya çok hoşlanıyorum...
Rıfat: Kimden?
Demişim ve bayılmışım. Allah'tan bayılmışım!
O günün ertesi okul gününde Rıfat'la yolda giderken karşılaştım. Bana önceki geceden bahsetti.
Rıfat: Eeee söyle bakalım o kızda kimmiş^^
Berk: Hangi kız?!
Rıfat: Lafı uzatma ya! Dün ondan çok hoşlandığından bahsettiğin kız.
Berk: Annem... Ondan uzun zamandır çok hoşlanıyordum. O olmasa-
Rıfat: Gülmemi mi bekliyorsun!?
Berk: Ya sana da makara yapmaya gelmiyor he! Çocukken sevdiğim bir kızdı, geçen sosyal medyada fotoğrafını gördüm. Küçükken yakın olduğum bir arkadaşımla çıkmaya başlamışlar... Amaaaaan geçmişte kalmış bir şey! Dün sadece bir anda patlayıverdim.
Rıfat: Yaaa seenn ona mı üzüülldüün. Bırak, sal kızı demek ki bizim paşaya uygun değilmiş şıllık.
Berk: Upsss!
Berk: Sanki küfür etmesen mi^^
Rıfat: Az bile! Onun ben-
Berk: Heyy eyyy Rıfat aşko sakin...
Rıfat: Tamam tamam hadi düş önüme sınıfa gidelim.
Rıfat'ı halletmem iyi oldu. Yoksa pot kırabilirdi. Her şey yoluna girince aradan vakit geçti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ordinary Love
RomanceBir gün bir yerlerde tekrar karşılaşırsak eğer, benimle yeniden tanış✌🏻 17 yaşındayım ve sanırım sevgi ne demek anlamaya başlıyorum...