Prezentul

21 0 0
                                    

Mă tot gândesc în ultimul timp la greșeala pe care tind să cred că nu doar eu o fac. Nu înțelegeam până acum faptul că mai intâi nu am nevoie de partea logistică, ci de ideea in sine. Mereu când imi doream să creez ceva mă gândeam mai întâi la lipsuri, mai ales lipsurile financiare, uitând că există atâtea alternative de a strânge resursele necesare, atât cele financiare, cât și cele materiale, dar doar atunci când ai mai întâi un plan bine pus la punct, o idee bine structurată. Astfel am ajuns la concluzia că de o să încep să mă gândesc mai puțin la ce nu am și o să mă gândesc mai mult la ce aș putea face cu ceea ce am acum. 

Într-adevar, dacă stau să analizez foarte bine cum au decurs lucrurile până acum în viața mea sau în viața celor ce îmi sunt apropiati, realizez că trecutul nu poate fi schimbat, iar viitorul nu poate fi prezis. Singurul lucru asupra căruia poți face modificări sau pe care l-ai putea modela după cum iți dorești este PREZENTUL. Dacă toți ne-am concentra mai mult la ceea ce avem în momentul de față și la ceea ce am putea face cu acel ceva acum, probabil am avea mult mai multe realizări. Unul dintre oamenii care îmi sunt mentori și cărora le mulțumesc mereu pentru cât am avut de învățat de la ei ca să reușesc să mă dezvolt, să nu rămân în același loc, îmi tot repetă de ceva timp că ar trebui să las lucrurile să vină de la sine. Desigur, să le lăsăm într-un mod responsabil și asumat. Nu am realizat inițial cât de important este să ajung să îmi dobândesc acest mod de a gândi, dar în perioada asta de autoizolare am avut mult timp la dispoziție să mă gândesc la cât de neputincioși suntem noi în a controla influențele exterioare, realizând că toate planurile mele au fost amânate, unele chiar anulate de ceva ce nici nu aș fi putut controla.

Astăzi, după nebunia acestor zile, am realizat iarăși cât de important este PREZENTUL, resursele pe care le ai în acest moment și ceea ce gândești acum. 

Sper că această pauză de la tot să ne facă să prețuim mai mult, să ne gândim mai mult la ce simțim, la timpul petrecut alături de familie și la ceea ce este cu adevărat important pentru fiecare în parte în viață. Această izolare se poate transforma ușor într-o redescoperire a sinelui de care sunt sigură că avem cu toții nevoie, un restart al vieții.

ConfesiuniUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum