Bazı gerçekleri bilmemek en iyisidir.
Evet . Ben Frank , hepsi geçen yıl olmaya başladı , babamın annemle kavga etmesi , boşanmaya karar vermeleri falan filan. Bazı olayları öğrendim , annem anlattı , artık büyümüşüm ve öğrenmem gerekliymiş. Üç harfliler , şeytan ve daha fazlası hakkında birkaç bilgi . Öğrenmeye başladıktan sonra bırakamıyorsun , konu o kadar derin ve gizemli ki araştırmadan ve hepsini öğrenmeden ara veremiyorsun.
* * *
O gece o kadar korkuyordum ki gözlerimi kapamaya bile ürküyordum. -Odam , yaklaşık 25-30 metrekare ve yatak , dolap ve çalışma masam dışında hiçbir şey yok-. Odamın ışıklarını yakmama rağmen korkuyordum. Neyseki uykuya dalmam 1-2 saat sürdü .Saat 3:20 geçiyordu ve ışıgım sönüktü.
-ANNNEEEE ?!
Annem odaya girdi ve uykulu haliyle "ne oldu ?" Dedi.
-Birşey yok ışığı sen mi kapattın ?, dedim.
+Hayır , dedi.
Bunu duyunca biraz daha ürktüm.Annem iyi geceler diyerek odamdan çıktı , ışığı tekrar yaktım. Tam yatağıma yatacakken tekrar söndü ve odayı hiç olmadığı kadar karanlık bastı , yatağıma yapışmış gibiydim , sesim çıkmıyor ve hareket edemiyordum . Karabasandı bu ama olduğundan uzun sürdü. Sıçrayarak yerimden kalktım . Işık yanıyordu , bu kesinlikle gerçekçi bir kâbustu. Yatakta bir sağa bir sola dönüyordum ve bu rüyadan sonra uyuyamıyordum. Odamın kapısı vurdu , annem diye bir ses çıkarmadım , sonra tekrar vurdu.Kalkıp kapıyı açtım kimse yoktu. Aşağı kata doğru iniyordum. Bir anda önümden gölge geçti. Bunun göz yanılması olduğunu düşünerek.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece Korkuları
Horror"Herkesin korktuğu birşeyler vardır ; Önemli olan Korkuyu yenmektir.."