*Herşey işte şimdi başlıyor...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~(Kalın yazı ile yazmaya karar verdim geçen seferki bölümün sonu için özür dilerim)
Veya Özür dilemiyorum. HAHAHA!
Neyse nerde kalmıştık .~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Alice'in yanına -bahçeye- vardım. Biraz dertlestik , annem ;Alice'in annesine olup biteni anlatmış. Alice bana bunları sordu ,
*** *** ***
Hepsini anlattım falan filan
*** *** ***
Benim anlattiklarim bitince Alice ,annemin yanına gitti ve birseyler konuştular . Sonra tekrar yanıma geldi.
-Artık birlikte kalalım benim teyzemin evi vardı ya! John ve Cassandra 'da bizle gelir , hem kafandan atmış olursun bunları .
+Peki ya annem ?
-Annenden izin aldım. Oda bizim eve gelcek benim annemle iyi anlaşıyorlar zaten .Alice 'in teyzelerinin evi 2-3 haftadır boş , yazlıklarına taşındılar. Sadece kış aylarında havaların soğumaya başlaması ile birlikte tekrar Washington'a dönüyorlar.Malum kışın denizde ne işleri var !
Eve girdim annemle birlikte çantamı hazırladım .
Akşam oldu 102 Sea Street e Alice ile beraber gittik teyzelerinin evinin kapısını açtık .
İçeri girdik Alice elektriğe bastı. Evde 1 salon , 1 mutfak , 1 oturma odası , 1 yatak odası , 1 de lavabo var. Toplasan 90 metrekare bile yok evin içi. Saat 22:07 ydi o sırada kapı vurdu. Bu Cassandra idi.*** **** ***
Cassandra 16 yaşında kısa boylu , siyah saçlı , kahverengi gözlü .Zayıf bir kız biz ona kısaca Cass diyoruz.
**** *** ***Yarım saat sonra telefonum çaldı . Arayan Johndu bugün gelmeyeceğini , yarın geleceğini söyledi.
~Yatmaya karar verdik yorganları , pikeleri , çarşafları ve yastıkları çıkardık. Ben salonda tek başıma , Cass ve Alice ise yatak odasında yattık.
Sabah oldu. Bu gece herhangi bir olay olmadı . Alice'in annesi kahvaltıya çağırdı. Gittik yemegimizi yedik ve eve geri döndük. Alice ve Cass odaların tozlarını alırken bende düzenlemeye yardım ettim .O sırada içeri John girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece Korkuları
Terror"Herkesin korktuğu birşeyler vardır ; Önemli olan Korkuyu yenmektir.."