4.BÖLÜM -SESSIZ GECE-

136 2 5
                                    

John gelmesi ile birlikte takım toplanmıştı. Cass , Alice , John ve ben . Hep birlikte şişe cevirmece ve twister oynamanın ardından akşam oldu. Herkes televizyonun başına toplandı. Bir dizi açtık. Aradan geçen 1 saatin ardından kola almaya mutfağa gittim . Kolayı doldurdum , o sırada Cass ;
-FRAANK !! diye bağırdı.
Korkuyla etrafıma bakarken elektrikler kesildi. Her yer karanlık , ne kadar bağırmaya çalışsamda sesim çıkmıyor , kimsenin sesi gelmiyor . Salona , yatak odasına ve her yere baktım ama evde kimse yoktu. Işıklar kesik ve her tarafı ölüm sessizliği kaplamıştı. Bir anda evin ortasında beyaz bir ışık belirdi , uzun dalgalı saçlı her yeri kıl ile kaplı , yaşlı ve kambur biri. Alice John ve Cassi etrafına almış tam ortalarında duruyordu. Daha sonra bana döndü . Ben koşarak tuvalete girdim. Çıktığımda ev her zamanki gibiydi. Herkes bıraktığım yerde , kola elimde , arkadaşlarım dizi başındaydı. Bunu kimseye anlatmadım. Uyumak için yerlerimizi belirledik. Bu gece salonda tek başıma uyuyacaktım. Kafamı yastığa koydum daha 15 dakika önce olanları düşündüm. Bunları tekrar zihnimde canlandırırken uykuya daldım. Gece yerimden sıçrayarak uyandım , arkadaşlarımı etrafına toplayan o yaşlı herif tekrar karşımdaydı. Gözleri beyaz , ayakları tersti. Etrafımda tur atıyordu , yorganı üzerime çekmek istedim ama elim ayağım tutmuyordu. Korkudan üşüyordum , kalbimin o şiddetle atışını duyabiliyordum , gerilimden yerinden çıkacaktı sanki. Bir zaman sonra o yaşlı adam baş ucuma dikildi ve yok oldu . Etraf karardı , yüksek sesle incil okuyordu biri, ürkütücü ve tuhaf bir sesle . Her yer kan içindeydi . Kafamı kaldırdım biri benim kollarımdan tuttu , karanlığa doğru sürükledi . Biri beni tuttu ve kaldırdı , sende beni getireni gördün mü diye sordum . O bana tarif etti ve yaşlı adam olduğuna karar verdim .
-Ne kadar korkunç biriydi , dedim.
-Benim gibi mi ?
Diyerek 3 adım geri attı , bu o yaşlıdan daha farklıydı ama ayakları tersti .
Arkasında beyaz bir duvar belirdi.
Duvara bazı semboller çizdi ve bir sayı yazdı.

Gece KorkularıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin