0/2

43 12 8
                                    

"O gece"

"Mina kaya"diye seslendiğimde içeriye babası olduğunu tahmin ettiğim kişinin kucağında sarışın ela gözlü şirin mi şirin küçük bir kız çocuğu girdi.

" Şöyle yatırabilirisiniz"dedim ve sedyeyi gösterdim." şikayetiniz nedir?"diye sorduğumda sanırım annesi olan kadın konuşmaya başladı." Dün geceden beri ateşi çıkıyordu. Birkaç kere düşürdük sonra tekrar yükselmeye başlayınca getirmek zorunda kaldık ve sürekli yediklerini kusuyor."dedi kafamı çevirip küçük kıza baktım. Ne kadar ssvimli birşey bu ya

"Meraba mina şimdi sana ateş düşürücü bir iğne yapıcağım ağlama tamam mı?"dediğimde beni anlamamış olacak ki şaşkın bir ifadeyle suratımı inceliyordu.

Enjektörü hazırlayıp minanın yanına yaklaştım. " ağlamak yok tamam mı küçük hanım"dedim ve iğneyi yavaşça bacağını yaptım. Önce biraz ağlasa da hemen sustu. "Hanımefendi şimdi ben bir serum takıcağım bitince çıkarırız. Zaten size ilaç da yazacağım"desim ve reçeteye gereken ilaçları yazmaya başladım.

"Buyrun"dedim ve uzattım. Elimden aldılar hemen sonra küçük kıza bir serum taktım ve müşaade odalarından birine gönderdim.

(3.30 saat sonra)

(Yazarın anlatımıyla)

"Naptınız kızıma o doktoru bulun bana hepsi onun yüzünden benim meleğimi bu hallere o getirdi."dedi ve ağlamaya devam etti küçük kızın annesi kızını öldürenin ona iğne yapan doktor olduğunu düşünüyordu. Küçük kızın annesi birden eşinin kolları arasına yığılıp kaldı.

Saatler geçti küçük kız yoğun bakımda hayata tutunmaya çalışıyordu. Mina çok güçlü bir kızdı herşeyin altından kalkabilecek kuvvet vardı onda bakmayın onun küçük bedenine o çok güçlü bir kız.

Küçük minanın annesi gözlerini açtığında yanında serumunu kontrol eden hemşireyi gördüğünde aklına kısı geldi ve bağırarak ağlamaya başladı." Kızım nerde minam nerde minaaaaa anneciğim nerdesin birtanem hadi gel yalnız bırakma anneni"diyordu kızın annesi çok kötü bir durumdu bu küçük kızı mina ölümün kollarına kadsr gelmişti eğer dayanmazsa ölüm onu annesi ve babasının kucağından çekip alacaktı.

İçeri giren genç adam karısını bu hallerde görmeye dayanamıyordu hele ki o odada tek başına yatan kızının tek başına kalmasına içi el vermiyordu. " yasmin lütfen topla kendini lütfen bırakma"kendinimdiyordu genç adam eşine genç kadın kafasını kaldırıp kocasının suratını incelemeye başladı gözleri yüzünün bütün uzuvlarında dolaştı sonunda gözlerini çekmişti bu sefer serumu kolundan çekip attı umrunda değildi ki kendi canı şuan tek umrunda olan küçük kızıydı. Tek umursadığı oydu hızlı adımlarla kızının içeride olduğu yoğun bakıma geldi ve pencereden kızını izlemeye başladı. Küçük kızı minası orada savunmasız bir şekilde yatıyordu bu genç kadının içine öyle büyük bir yumru gibi oturmuştu ki kimse anlayamazdı. Daha sonra uzaktan gelen kadınla yerine çivilenmiş gibi durdu genç kadın bu kasın kızını bu hale getiren kadındı güçsüz bir şekilde ayağa kalktı ve doktora doğru yirümeye başladı doktor şaşkın ifadelerle kadını izlerken kadın birden doktora sert bir tokat attı. Daha sonra saçlarından tutup yerde sürüklemeye başladı. Doktor engel olmadı suçlu olmadığını biliyordu ama genç kadının acısı belki biraz diner diye engel olmadı uzaktan gelen adam karısını doktoru hırpalarken gördüğünde hemen yanlarına koşup karısını çekmeye başladı genç kadın bir yandan doktora vuruyor bir yandan gözlerinden akan yaşı silmeye çalışıyordu daha sonra sesi duyanlar hemen yanlarına gelip kadını ayırdılar doktor da ağlamaya başladı kim bilebilirdi ki böyle birşey olabileceğini doktorun suçu yoktu ki bunu kendisi biliyordu en azından onlar orada tartışırken birden doktorlar küçük minanın yanına koşturarak gittiler. Minanın annesi ve babası doktorların peşinden gidip ne olduğunu anlamaya çalışıyorlardı. Doktorlar bağırıyordu ama o bağırma sesleri küçük kızın çırpınış sesleriydi aslında acaba dayanamıyormuydu bu küçük kız daha fazla tutunamayacakmıydı bu dünyaya terkmi edecekti ailesini doktorlar içeride küçük minayı hayata döndürmeye çalışıyorlardı ama birşey daha vardı küçük minanın kalbi durmuştu sadece bir ihtimal geri döner diye kalp masajı yapıyorlardı o minicik elleri minicik bedeni üzerine beyaz bir örtü örtüldü oysaki küçük minanın ailesi onu gelinlikle görmek istiyorları kefenle değil.

O gece küçük bir kızın arkasında bıraktığı ailesinin yıkılış hikayesiydi annesi hâlâ olanlardan doktoru sorumlu tutuyordu ama doktor biliyordu kendisinin yapmadığını genç kadın doktorun yanına gelip şiş gözlerle sordu;

"Neden yaptın bunu benim minik yavruma?"ve işte beklenen cevabı verdi doktor." Ben hiçbir şey yapmadım.."dedi ağlayarak ağlamasının sebebi küçük kızın bu kadar çabuk pes etmesiydi 'neden dayanamadın ki mina'diyordu doktor içinden. 'Annen ile babanı neden bıraktın ki mina'diyordu. Ama mina melek olmuştu belki de annesi sevinmeliydi kızı melek olmuştu onun miniği melek olmuştu üzülmememliydi o üzülürse mina da üzülürdü sildi gözyaşlarını doktorlara yalvardı kızının yanına gitmel için doktorlar izin verdi ama annesi kızını böyle göreceği için çok kötüydü her an düşüp kalabilirdi oracıkta yavaşça girdi içeriye açtı o beyaz örtüyü baktı miniğinin yüzüne mosmordu yüzü ellerine baktı buz kesmişti elleri saçlarını okşadı genç kadın kızının.
Sonra kulağına eğildi ve fısıldadı.

"Seni seviyoruz anneciğim melek oldun sen üzülme tamam mı bende yanına geliceğim en yakın zamanda seni yalnız bırakmayacağım" dedi bu yoksa bir intihar söylentisi miydi genç kadın kızının yanına mı gidecekti kendi canına kıyacaktı. Ama kızı için değerdi kızı için değerdi.





Hellllllllllööööw nabersiniz bu bölümde aslında olayın nasıl başladığını anlattım umarım anlamışsınızdır gelecek bölümde biraz daha açıklayıcı olacağım bu hikaye tamamen bir yıkılış hikayesi şöyle düşünüyorum eğer beğenilirse ikinci kitabı da yazarım diyorum çünkü bir kitaba sığamayacak kadar fikir var zihnimde neyse görüşmek üzere
İyi okmlr....

•BEN YAPMADIM~texting~ASKIYA ALINDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin