İyi okmlr...
"Bir yıkılış hikayesi..."
Anonim: dinmedi fırtınalar,
Anonim: durmadı yağmurlar...
Anonim: senin de zamanın geldi bir yıkılış hikayesi daha...
Anonim: birazdan sinemalarda...
Dolunay: ne demek bu ne yapacaksın
Dolunay: yalvarırım bir şey yapma.
Dolunay: bak karşıma çık anlat derdini,
Dolunay: kim olduğunu,
Dolunay: dinle derdimi,
Dolunay: suçum olmadığını...
Anonim: sensin..
Anonim: kabul etsende,etmesende sensin,
Anonim: benim gözümde o küçük bebeğin katili sensin.
Tam cevap yazacakken kapı çaldı. Kapıya yöneldim ve açtığımda gördüğüm manzara gözümden düşen bir damla yaş ve kafamın içinden geçenler...
"Dolunay durgun sizmisiniz?"
"E-evet benim bir s-sorun mu var?"sesim o kadar çok titriyorduki bu halimle bile yapmasamda yaptığımı söyleyeceklerdi. Sakin olmalıyım ayakta kalmalıyımki benden şüphelenmesinler.
"Buyrun karakola gidelim orada öğrenirsiniz"
"Tamam çantamı alıp geliyorum"çantamı aldım üstüme montumu da giydim. Polislerden birisi kelepçe çıkardı. Hayır hayır yapma lütfen lütfen...kelepçe olmaz lütfen...
"Hayır hayır kelepçe olmaz be-benim fobim var kriz geçiriyorum lütfen kelepçe olmaz."söylerken sesim içime kaçmıştı. Halime acımış olacaklar ki direttirmeden kafa salladılar.
polis arabasına binip karakola geldik. Polislerden birisi beni bir sorgu odasınaa aldı. Şimdi bu karanlık dört duvar arasında oturmuş içeriye vuran loş ışığa bakıyorum. Ben yapmadığımı nasıl ispatlayacağım tamam iki sene önce araştırıldı benim vurduğum iğne ve serumda herhangi bir madde bulunmadı. Peki ya şimdi...şimdi ne olacak.
Kapı açıldı içeriye 40-45 yaş aralığında bulunan bir kadın polis girdi. Karşıma geçip oturdu ve konuşmaya başladı.
"Dolunay durgun?"dedi ve gözlerime baktı.
"Evet"dedim ama sesin içime kaçmıştı bu sefer gerçekten sesim içime kaçmıştı ben bişe sesimi duyamadım.
"2 sene önce çalıştığınız bir hastane de bir bebeğin ölümüne sebep olduğunuz öne sürülüyor."dedi ve konuşmam için bana müsaade etti
"Dediğiniz gibi 2 sene önceydi benim herhangi bir şey yapmadığım öğrenildi ve bu dosya kapatılmıştı şimdi nasıl olur da tekrar açılır bu dosya kapatılmıştı şimdi ne oldu da açıldı bilmiyorum ve dosyayı kim açtı tekrar?"dediğimde dosyaya bir göz gezdirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•BEN YAPMADIM~texting~ASKIYA ALINDI
Paranormal"ben hiçbir şey yapmadım" "o bebeği ben öldürmedim"...