008 ; JJK

65 18 13
                                    

❀⊱┄┄┄┄┄𝕻𝖍𝖎𝖑𝖔𝖕𝖍𝖔𝖇𝖎𝖆┄┄┄┄┄┄⊰❀❀⊱┄┄┄008┄┄┄⊰❀

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

❀⊱┄┄┄┄┄𝕻𝖍𝖎𝖑𝖔𝖕𝖍𝖔𝖇𝖎𝖆┄┄┄┄┄┄⊰❀
❀⊱┄┄┄008┄┄┄⊰❀

"Yah lovebirds, wake up." Namjoon mengejutkan mereka berdua dari arah belakang sofa namun tiada siapa yang bergerak.

"JEON JUNGKOOK, KIM MINJEE I SAID WAKE UPPP" puas dia mengoncang badan dua ketul makhluk itu namun hampa, tiada seorang pun menunjukkan tanda² mahu bangun.

"Babi lah aku ingatkan jongang ni saja liat nak bangun, perempuan ni pun sama juga rupanya" dia mengeluh namun idea dari otak geniusnya datang dengan pantas sekali.

Dengan kebijaksaan yang ada, dia pergi lebih dekat ke arah mereka lalu hantuk kepala mereka berdua sesama sendiri. Kuat.

"Aduh" Minjee tersedar lantas menggosok kepalanya yang dihantuk tadi.

"Ha bangun pun--"

"AAHHH"

"OHBABITERBANGMELETOP" abé kook termelatah.

"K-kenapa a-awak p-peluk s-saya dan m-macam mana saya boleh tertidur atas bahu awak niiiii?" sungguh gadis itu terkejut. Tidak pernah selama ini dia tidur dengan mana² lelaki walaupun posisinya bukan di katil.

Tidak pernah dia tidur posisi macam dia dengan Jungkook tidur sekarang dengan mana² jantan selain lelaki yang sedang memeluknya sekarang.

Jungkook yang baru bangun dari tidur menggosok mata perlahan. Sedar akan dirinya memeluk Minjee, lantas dia menolak kuat badan gadis itu akibat terkejut. Mujur ada penghadang sofa sebelah gadis itu kalau tidak memang sah² Minjee akan terjatuh.

Tadi mereka tidur dalam keadaan yang agak klishe, Minjee melentokkan kepalanya di atas bahu Jungkook manakala lelaki itu memeluk pinggangnya erat dan kemas seolah tidak mahu leraikan pelukan tersebut.

"Korang berdua ketul tak payah nak buat drama sangat. Tengahari tadi korang tertidur lepas Jungkook share pasal kisah hidup dia." Namjoon jeling adik lelakinya menyampah. Dulu jika dia suruh Jungkook kongsi tentang kisah silam dia, punyalah susah.

Tapi dengan Minji, automatiknya dia bercerita.

Dasar .

Jungkook yang mendengar terus membahang pipinya. Malu kerana menangis di hadapan seorang wanita tetapi Minjee tidak kisah akan hal itu.

Dia bersyukur kerana Jungkook percaya akan dirinya dan meluahkan segala perkara yang dia pendam selama ini.

"Namjoon, sudah pukul berapa sekarang?"

[OG] Philophobia || JJK 정국Where stories live. Discover now