Počkat.On nebude mít ty vlásky jak ovečka?Co mi to děláš Péťo!
,,Proč?Vždyť to máš krásný...Teďka budeš emo!"zapištela jsem,že to slyšeli aji mamka s tátou.,,Si zlej."dodala jsem a vstala z postele.Za prvé.Mě dostane pod sebe a bude mě lochtat,nebo mi bude říkat lachtan.Né,protože jsem tlustá,ale jak nám bylo třináct tak jsem udělala podle něj "lachtana" moc vtipný.
,,Bude se ti to líbit jo?Pokud ne,nevadí.Jo a ještě pojď sem."usmál se.Ne,děkuji.
,,Děcka!Bude večeře."zařval táta ze z dola.Petr se jen mne šibalský usmál a rozběhl se dolů.,,A hlavně opatrně před tím sis Petře málem rozbil hubu."dodala mamka se smíchem.A co se nestalo?Petr hodil hubu.
,,Teď si tady ty ten lachtan.Vole."šeptla jsem mu a běžela rychle po schodech.,,Jsem tady.Co je na papu?"zeptala jsem se.Hlavně ne kuře!
,,Jelikož přišel Petr a bude tady spát,tak jsme-jsem udělala kuře na paprice."usmála.Petr už došel dolů za náma živ a zdráv.No,mohl tam být déle,ale nu což.
,,Jojo budu spát s Klaudi."usmál se na mě Petr.Je rád.Proč?Protože se vždycky,ale opravdu vždycky rozvalí na MOJI posteli.S tichým "Ha Ha" jsem si sedla na židli naproti tátovi.
,,No Naty zítra jedem do Prahy za tetou pokud nevadí.Táta řekl,že bys mohla mít chvíli čas na sebe."usmála se.Pokud tu bude Petr tak to bude v pohodě.,,Jedem tam asi na týden."dodal táta.
,,Mně to nevadí.Máš pravdu.Jsou prazdniny..."usmála jsem se.Může přijít aji Denny.Denny je nová holka ze třídy.Posledních pět týdnu jsou z nás kamarádky.Sice na Petra nemá,ale můžu se ji svěřit.
,,Bylo to dobrý paní Paulová."utřel si Petr pusu.Bylo to docela dobrý.Krom toho,že tam bylo kuře.
,,Mami,my už půjdem spát.Už jsme unavení."zasmala jsem se.Petr vypadal na to,že každou chvíli vytuhne.Mamka kývne a my se zvedamé do mojeho pokoje.
Petr nezapomene rychle vyběhnout po schodech,aby nebyl poslední.Což se mu musím zasmát.Občas mi přijde,že ten člověk mi tak přirostl k srdci,že to není možný.
,,Už jdeš?!"zařve.Jasný člověk nejde hned za ním,jak ocas a hned řve.,,Sláva už jsem myslel,že tu umřu."zasmál se.
,,Už si skončil?"usmála jsem se a přišla k němu.On se na mne usmál a obejmul.,,Zítra ti někoho představím.Snad se budete bavit."polibil mě na čelo.Možná to někomu přijde klišé,ale mě to dodává jistotu,že mu můžu věřit.
,,Půjdem si lehnout?Jsem unavená.Dneska toho bylo hodně."odtáhla jsem se.
,,Dobře."usmál se a šel k posteli si sundat oblečení.Před sebou se nestydíme.Proč taky?Známe se dlouho a můžem si věřit.
,,Zase stejně?A nebo víš co?Jdu na levou stranu."zasmál se.Oba jsme si lehli na záda a divali se do stropu.Možna jsme tam zkoumali ty praskliny.Otočila jsem se k Péťovi čelem a by jsme si ďivali do očí.
,,Dobrou Péťo."pohladila jsem ho jemně po tváři.On chytl mou ruku na jeho tváři a hladil ji.
Přitáhl si mě do objetí.Já se mu zabořila do hrudi.On měl položenou svou hlavu na té moji.Pohled na nás byl určitě komický,ale bylo to příjemné.Jsem ráda,že jsme se před třinácti lety tady nastěhovali.
,,Dobrou princezno.Hezky se vyspi."
Takhle se mi s tebou usínalo nejlépe.Ahooj!Jsem tady s novou kapitolou.Jak nečekané xd.Doufám,že se vám část líbila.Byla bych ráda za nějaké nazory zatím na "předělání" tehle knížky.
Jelikož nejsem o víkendu doma tak to vydávám dneska:)
Omlouvám se za chyby.
050521
ČTEŠ
JUST FRIENDS/STEIN27
Fantasy-STEIN27 -DORIAN -GREY Mohou se zde vyskytovat vulgarismy,sexuální scény a alkohol.