•9•

1.2K 52 9
                                    

,,Dobrý?"optam se ho,jelikož je trochu zmatenenej.Okey maybe trochu vic..

,,Jo."Usměje se.Lehnem si spolu na postel a pustíme si film,jelikož vím,že dneska už nic dělat nebudem.

V půlce filmu začne chrapat.Bože.Vypnu film a s tím i notebook.(tedka nevim,zda se to tak pise,ale to je jedno)

Petra jsem semnou přikryla a otočila se na bok.Doufam,že nebude mejt noční můry.Jinak je asi půl sedmé večer.(omlouvám se,ale tedka fakt nevim,kdy jsem končila čas:Dd)

Slyším zvuky.Samozřejmě,že jsem se hned lekla,jelikož Petr+Tma-ne moc dobry.

Jenom chrape.Diky bohu.Právě jsou tři hodiny rano.Wow.

Jelikoz moje hlava potřebuje furt pít,tak jsem si zašla dolu pro vodu.Ticho.Taky nesnašite to ticho?

Naplnila jsem si teda skleničku,ale něco mi bylo fakt nejasny.Rodiče si vzdycjy nechávají rozsvicenou lampicku.Kvůli mámě,jelikož se dusí ze spaní.

Co jinyho než se již podívat,žeo.Pomalu jsem otevřela dveře a nikde nikdo.Ve tři rano nikde nikdo.(ugh nesnasim to slovo od teď;D)

Na posteli byl papír.Už ne.

,,Jelikoz jsme s tátou hodně ohleduplný,tak mas dům celý pro sebe,ALE!jen na 14 dni,jelikoz vidíme,jak se trapis,tak si s petou udělejte hezky prazdniny.Máme te radi Máma,Táta."

Bože.Nahodou.Dobry čtrnáct dni?Že by nějaká houska?No to ještě uvidime.
Už jsem to neřešila a šla si lehnout.Samozřejmě Petr byl přes celou postel.

Omg ahoj!!!!!!Omlouvam se,ze jsem nic nevydavala,ale jsem zpatkyyy!!!!!!!!!

Jelikoz jsem ZAS A OPĚT neměla dobrou naladu,tak jsem na to neměla:D.
Anyways,kdyby jste měli nějaký otazky,tak pisee:)).

Od další části SLIBUJU,že to bude trochu napínavé.😩

No nic.Ja se s vámi loučím!!<3Diky za hlasy,komenty či follows!!!Miluju vasss!

Soc.Sítě<3
snap-kristyna1824
ig-neoonn._ (klidně si s vámi popisu)

Omlouvám se se za chyby.

——2021 idk

JUST FRIENDS/STEIN27Kde žijí příběhy. Začni objevovat