•5•

1.9K 92 16
                                    

,,C-co tu děláš?"řekla jsem poněvadž urychleně.Taky nevypadal nejlépe.Zmíňila jsem se už o tom,že má nabarvené vlasy?Tohle mu nehorázně sluší.
Jak říkal taková červená barva.

,,Přišel jsem se ti omluvit...bylo to ode mne hnusný..odpusť mi to.Prosím."zašeptal.

,,V pohodě..A-asi máš pravdu jen jsem ti záviděla,že máš někoho kdo ti řekne ,že tě miluje..."steklo mi pár slz.Rozhodně to v pohodě nebylo.

,,Klaudi..pojď sem."usmál se a vtáhl si mne do náruče.,,Taky tě miluju.."hladil mě po vlasech.,,Cože?"řeknu nechápavě.Proč s ní teda chodil?

,,Proč si s ní teda byl?"zašeptám.Jelikož ho moc nechápu.,,Chtěl jsem zapomenout.Zapomenout na lásku k tobě."odtáhl se.Zadíval se mi do oči.Nic jsem z nich nevyčetla.

Petr mne pevně chytil za boky a přitiskl k sobě.Naše rty byly nebezpečně blízko.
Položila jsem jednu ruku za krk a tu druhou ho chytla za tvář.Petr udělal první krok.Políbil mne.Tuto chvíli mého života nezapomenu.V polibku bylo cítit mnohé.Jak vzek tak smutek.Z oči mi ještě tekly slzy.Né smutkem,ale štěstím.

Právě ležíme u mě v posteli.Přičemž se držíme za ruce.Každý ve svých myšlenkách.Petr se usmíval od ucha k uchu.,,Péťo?"zeptám se.Jsem unavená.Kdo by nebyl.

,,Ano?"utočil se na mne a usmál se.,,Půjdem spát?"zasměju se.

Petr kývne a přikryje nás peřinou.Zabořím se mu do hrudi a zavírám oči.

P E T R

Nemůžu spát.Kurva.Ona už spí,aspoň ona.Za tenhle zkurvenej týden se stalo tolik věcí.Týna mi řekla,že chtěla semnou bejt kvůli STEIN27.Já se pohádal s fotrem.Ožral se a políbil se s ní.

Klaudie se začla třást.Noční můry.

,,Princezno..Šššš jsou to jen sny."zašeptal jsem ji k uchu.Rychle si sedla.Nevnímala.Jak mi vždycky říkala "přilepil se na mou duši,ale je jako můj kamarád"

Rychle jsem šel rozsvítit.Musí vědět,že je světlo.Že není ve tmě.Má spánkovou paralýzu.Přišel jsem k posteli a chytl ji za ruce.Musí vědět,že není sama.Věřte nebo ne.Není hezké když vás někdo násilím probudí z paralýzi.

AHOJ!omlouvám se,že vychází až teďka,ale nestihala jsem doma.Jelikoz tato část je na rychlo tak neni ani zkontrolovaná.Za což se omlouvám <3

Je aji strašně krátká.Ale máte tady aspoň něco!

Tahle kapitola se mi vůbec nelibi (nelibi se mi ani jedna,ale ok xddd)doufám,že aspoň vám.

Omlouvám se za chyby.

210521

JUST FRIENDS/STEIN27Kde žijí příběhy. Začni objevovat