•6•

1.7K 85 12
                                    

Chvíli ještě brečí a pak usne.Díky bohu.Sám jsem míval takovéhle noční můry.Většinou se noční můry naplňujou depresemi.

K L A U D I E

Zbudí mne bouchání v kuchyni.Otočím se s domněnkou,že vedle mě leží člověk který mě zase zachraňoval,ale není tu.

Vstanu a jdu dolů.Tady něco smrdí.Doslova tu něco smrdí!Fuj.

Petr stojí u plotny jenom v boxerkách.Jdu blíže a nakouknu co pálí.Vajíčka.Na nic nečekám a obejmu ho ze zadu.Prvně se lekne,ale pak přiloží svoje dlaně na moje.

,,Dobré ráno pane kuchaři."zasměju se a odtáhnu se.Petr se na mě otočí a usměje se.,,Dej to sem protože,nechci abys podpálil naši kuchyni,děkuju."vzala jsem mu pánvičku a vyhodila to "jídlo".Ano,je to jidlo a jídlem se nemá plítvat,ale kdo by jedl něco rozhňaňaného.

Petr si odfrknul a šel si sednout na ostrůvek v kuchyni,který byl pokryt mramorovou deskou.

,,Kde je máma s tátou?"zeptala jsem se zády k němu.

,,Šli k mojim rodičům,takže mne zase tata zjebe za to,žes byla smutna kvůli mě."šeptne.Vypnu sporák a mířím si to k němu.Petr zeskočí dolů na zem a opře si čelo o to mé.Chytne mi boky a já jemu ruky spojím za krkem.

,,Co je mezi náma?"zašeptám.

Jelikoz jsem tento týden měla hodně.Tak jsem nemohla psát .Mohla jsem,ale neměla jsem naladu.Na nic.Ikdyž vím,že se to nedá omluvit tak se omlouvám.
Vím,že tato část je opět na nic,ale snad se líbí aspoň vám.

Děkuju za všechny voty a komenty pod tímto příběhem.Moc si toho vážím ani nevíte jak moc.

Můžete mi dát follow na můj IG @neoonn._ aspoň budu mít radost.Aspon z něčeho.

Omlouvám se za chyby.

260521

JUST FRIENDS/STEIN27Kde žijí příběhy. Začni objevovat