•1•

3.9K 103 10
                                    

Něco bych vám o sobě měla říct,že ano?Mé jméno je Klaudie Paulová je mi 19 let a bydlím v Telnici u Brna.Bydlím s rodiči.Což je asi vše co bych vlám mohla říct.Teďka jak se to všechno stalo...

,,Naty!Přišla ti návštěva."zařvala moje máma z obývaku.Navštěva.Můj nejlepší kámarád od školky.Petr Adámek přesněji ho znáte jako STEIN27.V téhle době mu bylo 19 let.

Sešla jsem po schodech dolů kde už se ládoval máminou buchtou.Jedno co máme stejný je,že máme nenažranost.
,,Vážně mi žereš buchtu?Vážně?"řekla jsem uraženě.Říkam vám tenhle kluk je tak otravný,ale i tak ho mám ráda.,,Pojď sem"usmála jsem se a obejmula ho.

,,Vy by jste se k sobě hodily,že jo táto?"usmála se máma na tátu.Popravdě?Petr je člověk kterýmu se můžete svěřit říct mu svoje city,ale chodit bych s ním nechodila.Je to vymrdávač.Láme holkám srdce.

,,Taky si myslím."zasmál se Petr a ještě víc si mne přitiskl k tělu.,,Neboj princezno tak jsem to nemyslel."polibil mne do vlasů.Odtáhly jsme se a já se zamračila na mámu.Pomáha mi,ale v těhlech věcech mě štve.

,,Půjdem na horu jo?"usmála jsem se.Táta se je jen ušklíbl a kývl.

,,Nechápu je.Jsme jen kamáradí.Asi jim hráblo."plácla jsem sebou na postel.On se jen smutně usmál a lehl si ke mně.
,,Copak?"otočila jsem hlavu k němu.Něco se u něj doma zase děje.Tím myslím jeho otec.Oni se nikdy neměly moc v lásce.
Naposledy jsem viděla jeho otce při hádce.

,,Chceš ji jenom využít!Chceš ji vzít její nevinnost!"zařval jeho otec.To co řekl ve mě hrklo.,,Přiznej si to už konečně ta holka ti chtěla pomoct v tom svinstvu a ty?Tys ji řekl jak vypadne!"řekl směrem ke mně.Je to pravda ten den si ještě pamatuju.Vyhodil mě s jeho pokoje kvůli tomu,že jsem vzala ten humus a spláchla ho.Přesněji extáze.

,,Proč mi tohle děláš?Řekni kurva proč?!Chápeš,že ja tu holku mám kurevsky rád?Ona mě vytáhla z depek?Ona tu byla,když jsem potřeboval obejmout!Ano přiznávám...Byl jsem idiot!Netahej do toho aspoň ji!Ona za nic doprdele nemůže!"zařval Petr na něj na zpátek a přitom mu tekly slzy.To byla nejhorší hádka co jsem kdy zažila.

,,Táta"přtulil se ke mně.Někdy má období mazlení což je jednou až dvakrát do roka.
,,Jak jsem byl včera u Skinnyho tak jsem se zpozdil.Přišel jsem domů a táta zase pil.Než jsem něco chtěl udělat byl jsem na zemi.Budu ho brát jenom za manžela mojí matky nic víc..."šeptl.Je mi to dost líto.Jeho otec měl vždycky radši jeho sestru Martinu,ale určitě tam někde dole v srdci má Petra rád.

,,Bude dobře ano?Nemysli na to.Mysli na ty hezké chvíle.Pamatuješ jak jsme "omylem" přejely toho slimáka?"zasmála jsem se.Bylo nám v té době osm let.

,,To si pamatuju.Chudák moje kolo.Nebo jak jsme si hrály,že spolu chodíme."zasmál se taky.,,Pamatuješ si na princeznu Natalii?Princezna seš do dnes."usmál se.

,,Ty si zase pořad bloďatý koště."vyplázla jsem na něj jazyk.On se začal tlemit.Moc jsem ho nepochopila.To je to tak směšné?

,,Už nebudu jdu na červeno-černou"usmál se.To dopadne.,,A budu se střihat."zasmál se ještě víc.

𝚒𝚗𝚏𝚘:jména,čísla,adresy a podobně jsou vymyšelé!

Takže čauky!Tenhle příběh úplně jinak predělávám.Přeměnila jsem aji obal knížky,protože se mi moc nelíbil. Doufam,že se vám teďka ten příběh bude líbit.Zkusím vydavát části v sobotu nebo neděli jak se to bude hodit.Přesněji o výkendech:)

Omlouvám se za chyby.

030521

JUST FRIENDS/STEIN27Kde žijí příběhy. Začni objevovat