•10•

1.3K 47 17
                                    

,,Co kdyby jsme si udělali party?"mrkne na mě Petr,který hraje Fifu.A ja to budu celý uklízet,že?No to určitě.

,,Jo,a pak to neuklidis a ja budu,jak krava tady chcipat dvě hodiny,že ano?"zasměju se.Naposledy jak tady byla nějaká party,tak jsem si vyvrtla kotník,což už fakt nechci..

,,Nat,prosím,můžeme pozvat aji Skinnyho"zaškemrá jak malé dítě.
,,Dobře dobře,ale uklizis to pak ty"příkažu mu.

-19:00-

,,Tak co?Maš to už hotové?"volám na Petra z pokoje,jelikoz mi SÁM navrhl,ze to nachystá.Buď uslysim výbuch,nebo něco začne hořet.

,,Jo,asi jo" ozve se zpět.Jelikoz jsem se právě chystala,abych nevypadala jak mrtvola,která vylezla z hrobu,tak jsem ho tam nechala samotného.

Jdu dolu po schodech a pomalu začínám slyset hlasy.Hustý.

Uvidim Petra.Vypada fakticky hezky,neříkám nic.Má bilou košili a roztrhane dziny,no spise skinny jeans,který jsou na kolenach rozthany.

(ps.a. ik,ze se to tak asi nepise,but whatever-na klucich se mi nikdy moc nelibily skinny jeans,ale jak rikala hl. postava,tak Petr je výjimka:,))

,,Tak tohle je Calin a jeho homies."zasmeje se Petr v chodbe.
"Tesi mě,Klaudie"usmala jsem se,a dala jim nejake piti,co Petr nachystal.

3h pozdeji...

Party v plnem proudu,krasa,Petr se culí,Calin a ti dalsi nabalujou nejaky holky,ktery vubec neznam.Smutné.

Jsem uz v naladě,no co.

Jdu pomalym tempem za Petrem.S nekym se tam bavi,asi Willy?Nevim,vubec si ty jmena nepamatuju.Achjo,to mam po mamě.

,,Tak co hosi,bavite se?"rekla jsem trochu priopile a zasmala se.

,,Tak fajnééé."reknou oba najednou.Willy neco poseptal Petrovi a odesel.

,,Tak co kote,jdem se bavit?"ukazal na pytlicek s dvema tabletkama a 2 jointama?To ne.To se mi vubec nelibi!Ale jo,poprve a naposled..

,,Fajn,ale pokud se neco posere,zabiju te."pohrozim prstem pred jeho oblicejem.

Pomalu vytahuje ty dve tabletky.Mely smajlika.

Bude to dobry napad.Rikala jsem si.Zapadli jsme do toho oba,akorat ze jsem se z toho vyhrabala jen ja,kdybych ti pomohla..

Nebudu tady rikat,co se nam stalo.To se dozvite,ale az po kouskach.

Navzajem jsme si je strcily do pusy.Chvili to bylo fajn,pak jsem zacala videt barevně.Bylo mi az do mdlob.

,,Dobrý?"optal se mě jako *džetlmen*. (pls omlouvam se,nevim jak se to presne pise.)

,,Jojo."usmala jsem se na nej perverzně.Ano,i svoje drogy maji svoje kouzlo.Tohle byla nase tančíci droga.Droga lasky.

Jdem po schodech ke mně do pokoje.Pak  okno.

CAUUUU!!!Po dlouhy dobe!

Snad se líbi<33je delsi,coz jsem na sebe pysna!

ig-neoonn._       
snap-kristyna1824

Omlouvam se za chyby.

25.7. 2021

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 25, 2021 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

JUST FRIENDS/STEIN27Kde žijí příběhy. Začni objevovat