Chapter 0

191 14 6
                                    

13-9-2019 8:25
Κάπου στην Θεσσαλονίκη

Author's Pov

Σηκώθηκε βαριεστημενα αφού είχε ήδη πατήσει τρεις φορές αναβολή στο ξυπνητήρι. Πέρασε το χέρι του άτσαλα μέσα από τα ανακατωμενα του μαλλιά και κατευθύνθηκε μέχρι το μπάνιο για να πλυνει το πρόσωπο του μπας και ξυπνήσει επιτέλους. Επέστρεψε νωχελικα στο δωμάτιο του και πέρασε μια μπλούζα από το κεφάλι του. Δεν σκόπευε να αλλάξει βερμούδα, και αυτή με την οποία κοιμόταν ήταν παραπάνω από ενταξει.

Γ λυκείου. Τελευταία χρόνια, τελευταία φορά που θα ήταν αναγκασμένος να αντικρυσει όλα αυτά τα οποία σιχενοταν σε αυτό το μέρος που αποκαλούσαν σχολείο, τελευταία φορά που θα ήταν αναγκασμένος να συμβιβαστεί με τους ηλιθιους κανόνες τους.

Έβαλε αγαρμπα τα βανς του, φόρεσε τα ακουστικά και παίρνοντας το σκειτ του έφυγε.

Η αντίστροφη μέτρηση είχε αρχισει

13-9-2019 8:15
Κάπου στην Θεσσαλονίκη

Author's Pov

Ήταν ήδη έτοιμη και περπατούσε ανήσυχα πάνω κατω σε μια προσπάθεια να μετριασει το άγχος της.

Καινούριο σχολείο, τελευταία χρονιά, πανελληνιες.

Έφερε το χέρι της στο στόμα της σε μια συνήθεια που είχε υιοθετήσει για κάθε φορά που ένιωθε άβολα ή να απειλείται.

Ναι έτρωγε τα νύχια της, το απεχθανοταν αλλά δεν μπορούσε να κάνει αλλιώς, και ειδικά την τελευταία βδομάδα που η ζωή της είχε έρθει τούμπα δεν μπορούσε να κάνει διαφορετικά.

Από τότε που η μητέρα της πέθανε, πριν 3 μήνες είχε γίνει πιο κλειστή, μιλούσε λιγότερο, δεν εξέφραζε τα συναισθήματα της.

Ο πάτερας της αποφάσισε να μετακομίσουν μακριά από την Αθήνα σε μια προσπάθεια να απαλύνουν τις πληγές που άφησε ο χαμός της μητέρας τους.

Για τον αδελφό της ήταν πιο εύκολο, ήταν μόλις 6 χρόνων, δεν κατανοουσε και πολλά.

Εκείνη πλέον είχε ηνία της οικογένειας, ήταν υπεύθυνη για περισσότερα πράγματα από όσα θα έπρεπε ένα 17χρονο.

Μπορούσε να ανταπεξέλθει ομως. Ήταν πολύ δυνατή, εάν και δεν της φαινόταν.

Εσφιξε την αλογοουρά της έβαλε την τσάντα της στους ώμους της, άφησε μια βαθιά ανάσα και άνοιξε την εξώπορτα του σπιτιού της.

Μία καινούρια αρχή

~~~~~~~~~
Helloooo

Λοιπόν καινούρια ιστορία με στυλ καραντινας😂

Μιας που έχω άπλετο χρόνο αποφάσισα να αρχίσω αυτή την ιστορία.

Ελπίζω να την ολοκληρώσω και ελπίζω να σας αρεσει.

~wildcat136~

Skater boyWhere stories live. Discover now