~Y'all smoke to enjoy it
I smoke to die~Είναι ήδη 4η ώρα -δηλαδή τελευταία ώρα- και μέχρι στιγμής έχω τις εξής εντυπώσεις:
🔸Ο καθηγητής των θρησκευτικών νομίζει πως το μάθημα του είναι εξαιρετικά σημαντικό και "θα πρέπει να προσπαθήσουμε πολύ για το 20" όπως χαρακτηριστικά ειπε
🔸Αυτή που θα μας κάνει αρχαία φαίνεται πολύ κομπλέ καθηγήτρια και δεν θα μπορούσα να είμαι πιο ευγνώμων
🔸Το τμήμα της κατεύθυνσης είναι πολύ ήσυχο γιατί είμαστε μόνο 15 άτομα επειδή χωριζομαστε σε 3 τμήματα θεωρητικής κατεύθυνσης
Δεν έχω αποφασίσει ακόμα εάν θα είναι μια καλή χρονιά ή όχι.
Το μόνο που περιμένω από φέτος, έτσι όπως έχουν έρθει τα πράγματα είναι να περάσει ήσυχα και ήρεμα για να προσπαθήσω να διαβάσω και να περάσω ψυχολογία.
Τόσα πολλά ζητάω?
Τώρα είχαμε κοινωνιολογια και η Μαρία μου είπε πως η περσινή τους καθηγήτρια δεν παλευόταν με τίποτα.
Ελπίζω να μην είναι η ίδια και φέτος γιατί η κοινωνιολογια είναι ένα μάθημα που μου αρέσει πολύ και δεν θα το εκτιμούσα εάν μου το κατέστρεφε.
Ευτυχώς όπως αποδείχτηκε έχουμε καινούρια καθηγήτρια η οποία σε πρώτη επαφή μοιάζει αρκετά ενταξει.
Θα φανεί στην πορεία υποθέτω.
Μόλις το τελευταίο κουδούνι της ημέρας χτύπησε όλοι σχεδόν έτρεξαν έξω από την τάξη.
-Θες να πάμε για κανένα καφέ?ρώτησε η Μαρία ενώ περπατούσαμε προς την έξοδο.
-Θα ήθελα πάρα πολύ αλλά δυστυχώς δεν μπορω, τώρα με την μετακόμιση δεν έχω προλαβει να τακτοποιήσω καν ολα μου τα πράγματα. Το δωμάτιο μου είναι ένα χάος.
-Ω, αυτό είναι πολύ κρίμα, μήπως θέλεις βοήθεια? μαρεσει να τακτοποιώ πράγματα.
-Ναι, αμέ γιατί οχι, συμφώνησα ευχαριστημενη
-Τελειααα, σχεδόν ζητοκραυγασε και δεν μπορούσα να μην γελάσω.
Αυτή η κοπέλα ενθουσιάζεται πολύ εύκολα.
-Μαρία! ακούστηκε μια γνωστή τσιριδα πίσω μας
Πρόσεξα την Μαρία να ρολαρει τα μάτια της πριν γυρίσει να την κοιτάξει.
-Ναι Σπυριδούλα? απάντησε και η ειρωνεία ήταν ξεκάθαρη στην φωνή της.
-Που πας? Θα πάμε για καφέ, δήλωσε αυταρχικα και πρόσεξα πως πίσω της στεκόταν το αγόρι της χωρίς να δίνει ιδιαίτερη προσοχή σε ότι συνέβαινε.
ESTÁS LEYENDO
Skater boy
Novela Juvenil-Γιατι δεν αφήνεις τον κόσμο να δει αυτή σου την πλευρα?ρώτησα διστακτικά τραβώντας την ζακέτα μου πιο πολυ πάνω μου, είχε αρχίσει να κάνει κρύο. Έμεινε σιωπηλός για λίγο. Ο μόνος ήχος που υπήρχε ήταν οι ανάσες μας και τα λάστιχα των αυτοκινήτων πο...