"Gökyüzü kızıl bir renge boyandı o gün. İlk kez ihanet edildi. Kör günahların tohumları düştü toprağa. Yer yarıldı. Şarkı durdu. Herkes dondu. Lanetler başladı. Kehanetler yazıldı. O gün bir günah işlendi. Gökyüzü dışında kimse o günahın tüm hayata bedel olacağını bilemezdi."
"Bir gün birisi çıkacak. Günahları üstlenecek. O gün onun cehennemi herkesin kıyameti olacak. Sırlar saklanacak , yalanlar söylenecek ama bunu sadece Gökyüzü bilecek. İtaat et. Sen sadece bir muhafızsın. Sen sadecesin. Kıyametini bekle."
"Dışlanmış kutsanacak. Savaşa hazır ol. Canını, pelerinini ve dişlerini ortaya koy. Yıllar öncesinden gelen günah ve yıllardır kutsanmış ruh birleşecek.Yer ve gök yer değiştirecek. Herkes hak ettiğini bulacak. Gökyüzünün Büyüsü o zaman belli olacak. Çanlar sizin için çalsın."
İşte her şey bu üç kehânetle başladı. Bu kehânetlerin gelmeye başladığı gün Gökyüzü sonsuz bir değişime kapılarını araladı. İlk kez düzene müdahale edilmesine izin verdi.
Fakat kimse o zamanlar bu kehanetleri yorumlayamadı. Yirmi yıl önce birinci kehanet geldi. On yıl önce ikinci ve iki yıl önce de üçüncü kehanet geldi.
Büyük bir savaş, bitmeyen kavgalar, dinmeyen azaplar, düzene karşı çıkan asiler... Bunların hepsi kahinlerin öngördüğü sonuçlardı. Onlara göre günah bulunmalı ve günahkar sonsuz bir zulme hapseldilmeliydi.
Fakat bilmiyorlardı ki Gökyüzü bu oyunu baştan yazmış sadece piyonlarını bekliyordu.
Oyun başladı, şarkı başladı.
Vakit azaldı, şarkı hızlandı.
Kurallar çiğnendi, şarkı durdu.
Güçler keşfedildi, şarkı bitti.
Oyun bitti, şarkı hala devam ediyor.Peki asıl soru; Oyunu kim kazandı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖKYÜZÜ BÜYÜSÜ
Fantasy"Sen katilsin. Burası Gökyüzü. Sen de Gökyüzü' nün yasak varisisin." Bir Krallık Bir Ülke Bir Dünya Bir Hayat Hepsi GÖKYÜZÜ için.