3.

835 50 0
                                    

Jungkook:

Jimin szinte legjobb barátom lett, mindig együtt vagyunk. Szószerint mondom, egymás nélkül el sem mozdulunk. Általában ma megyünk kosarazni, ő is imádja. De nem vette fel telefont. Pedig sokszor hívtam, semmi reakció. Egyből aggódni kezdtem, fejem lehajtva sétáltam pálya felé. Meglepetésemre ott találtam őt, egy fiúval. Aki kezét fogta, csókot adva Jimin ajkaira. Mire rám néztek, próbáltam leplezni bántom. Miért reménykedtem? Olyan hülye vagyok sokszor, hogy már fáj nekem is.
-Szia Kookie,ő itt a párom Mark. -ölelt meg Jimin.
Aprót mosolyogtam, ami remélhetőleg hihető volt. De nem voltam neki valami szimpatikus, szószerint magához rántotta.
-Örülök Jungkook, viszont játszunk. -mondta Mark.
Szerencsére Jimin megkérte, hogy maradjak. Persze nem örült neki, akárhányszor közelében voltam. Direkt oda ment vagy közénk ült.

Este felé nagyot sóhajtva indultam haza, szintén egyedül. Persze a szerelmes pár együtt mentek haza. Velem ne is foglalkozanak, hátha bajom esik majd.
-Szia Jungkook. -vigyorog Yoongi.
És egyik csatlósa, aki egy évfolyam társa. Itt nagyot nyeltem,tudtam mi következik. Nem Jungkook, megtudod magad védeni. Ennyire gyenge te sem lehetsz.
-Mindig is lúzer maradsz Jungkook. -nevet gúnyosan Yoongi.
Majd intett fiúnak, aki hasba rúgot,utána többször is. Erőt véve keltem fel pár perc múlva, elejtett kését szúrva kezébe. Erre fájdalmasan órdított egyet, és kezéhez fogta pulcsiját.
-Bátrak lettünk lúzer?- guggolt le Yoongi.
Most az egyszer nem, többé nem aláznak meg. Hatalmas arcába ütöttem, hallottam ahogy roppant orra. Magam is meglepődtem, de nem jobban nála. Itt lett kis bátorságom, társával együtt vertem meg őket. És indultam haza, ebből már úgy is baj lesz.

Sejtésem hamar beigazolódik, Nam és csapata várt engem. Már azért paráztam, mivel egyedül vagyok. Ők pedig többen, mikor kart érzek vállamnál. Mark volt és Jimin sétált közvetlen mellette. De miért engem karolt át? Mikor ott van neki neki Jimin?

My bad boy(jikook)Where stories live. Discover now