14.rész

601 27 4
                                    

Jungkook:

Mosolyogva figyeltem Taehyungot ahogy reggelit készít, közben zenére táncolt, dúdolta. Gondolva egyet sétàltam hàta mögé, puszilva nyakába majd öleltem át.
-Baba nem bírsz megülni? -kuncogot felém fordulva.
Válasz helyett ajkaira csókoltam, kezeimel àtkarolva nyakát. Ő pedig derekamra helyezte, közelebb húzva engem, mozgatva szájàt.

Ezt egy csengő zavarja meg, először nem foglalkoztunk vele. De mikor már többször, egyfolytában szólt idegesen indult ajtó felé Tae. Kinyitva megláttam Jimin mérges fejét, betörve hàzba lökte félre. Egyenesen felém sétált, csuklómra fogva kezdett kifelé ràngatni.
-Engedj el! Hallod Jimin?! Nem megyek veled, nem érdekelsz engem! Menj a kurvádhoz, akivel jól beszélgetél! Itt boldog vagyok, szeret engem! Legalább ezt ne akard tönkre tenni, ha már megbántottál! -löktem el idegesen.
Könnyeimel küszködve takartam arcom, mire Tae megölelt engem. Nyugtatni kezd, többször hajamba, szàmra puszilt. Erre bújtam hozzá, karjaimba véve engem.

Jimin:

Ez nem lehet igaz, sikerült neki. Meg hallotta amit beszéltem vele, pedig ő nem a barátnőm. Hanem a tesóm, akit alig látok, mivel máshol tanul jelenleg. Viszont ahogy kiabált, nem hiszi el nekem.
-Jungkook nem a párom, hanem a tesóm. Vele telefonáltam akkor, fontos dolog miatt. Higyj nekem, sosem csalnálak meg, te vagy életem szerelme... -próbálkoztam.
Felém pilantott, szemei pirosak voltak sírástól. Óvatosan mászott ki Tae karjaiből, elém sétàlva kaptam egy pofontot tőle.
-Menj innen! Elegem van belőled, eleget hazudtál nekem már! -mondta ridegen.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 25, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

My bad boy(jikook)Where stories live. Discover now