11.

397 30 2
                                    

Jimin:

Valaki felvette, viszont nem szóltak bele. Csak szipogó hangokat hallottam, meg Jungkook hangja lehetett. Felismertem, ahogy halkan válaszolt valakinek.
-Jimin segíts... -mondta nekem.
Mire ki nyomták hívást, azonnal aggódni kezdtem érte. Így szinte ott hagyva mindent siettem Markhoz, mivel biztos ő lehet. Különben nem tűnt volna el ma, pont, mint Yoongi is vele.

Jungkook:

Fájdalmasan sziszentem fel, de hangot nem mertem ki adni. Féltem, hogy mi lesz, mit csinálnak velem.
-Yoongi ne csináld kérlek, sajnálom... de Mark csak átver, kihasznál téged. Nem kellesz neki, úgy, mint Jimin sem.... -néztem rá könnyes szemekkel.
Kicsit meglàgyult, körbe nézve kezdet engem kiszabadítani. De hirtelen megjelent Mark, aki fejbe vágta, így Yoongi földre került.
-Sajnálom, pedig eddig te voltál a legjobb.-mondta neki Mark.
Félre húzva őt döntötte falnak, lekötve szintén csőhöz. Ez után pedig hangokra lettem figyelmes, és arra, hogy valaki futott le ide. Majd Jimin rontott be ajtón, idegesen nézve Mark felé.
-Enged el őket! Nekik ehhez nincs semmi közük, nem kell őket is bele vonni ebbe az egészbe! -tolta el tőlem és szabadított ki.
Hálásan néztem fel rá, mivel semmi erőm sem volt felkelni innen. Viszont fel segített engem, megtartva vezetett ki pincéből. De én Yoongit is, maradék erőmel felvettem, utána hozzánk vittem szintén.

Külön szobába rakva őt indultam át Jiminhez, aki most szobámba feküdt ágyon, telefonával. Gondoltam megtudom kivel, ezért ajtóhoz lopóztam halkan, és óvatosan néztem be kicsit.
-Nem Alice, te is tudod, hogy nem tudhatja Jungkook. Figyelj szeretlek rendben? Ezen ne aggódj, Markot bízd rám, megvédem őket. -mondta telefonba.

My bad boy(jikook)Where stories live. Discover now