Remélem izgalmas lett, jó olvasást🙂
Jungkook:
-Mit csinálsz Mark?! Engedj el, nem kell a segítséged! -vettem el kezét.
Mire csak vállat rántott, Jimin pedig mondani akart valamit. Viszont elhúzta onnan, így el sem tudta kezdeni. Kisajátította magának, ez már biztos.
-Na Jungkook ide jössz? Vagy ki menjünk oda? -vigyorog Nam.
Mire nagyot nyelve léptem, így egyre közelebb voltam. Féltem nem is kicsit, mivel együtt erősebbek, mint én egyedül.
-Ne Nam, nem bánthatod őt. Hiszen kiállt magáért, vagyis bátor. Ami tőle furcsa, de tetszik nekem. -szólalt meg Yoongi.
Ezek felfogva teljesen ledöbbentem, hiszem maga Yoongi mondta. Aki eddig utált és élvezte, hogy piszkálhat engem.
-Csak nem fontos neked? Ez kis lúzer... de legyen. Viszont evvel nem végeztünk Jungkook. -nézet rám Nam gyilkos tekintettel.
Mikor ketten maradtunk Yoongival megfogta kezem, újra meglepődtem rajta. De akkor sem szeretem, ha azt akarja kifejezni evvel. Nekem Jimin kell, őt szeretem úgy. Pont rá gondoltam, mikor itt termet. Közvetlen közel hozzám és húzta el kezem. Utána saját kezével fogta meg, amitől szívem hevesen dobogot.
-Hagyd őt Yoongi, nem is szereted őt. Akkor mit szórakozol vele? Jó másokat megverni, majd később elhitetni, hogy szereted? A legjobb barátom senki sem bántja! -mondta neki Jimin.
Itt pedig letörtem, legjobb barátja vagyok csak. Mit is hittem, hiszen megvédeni akart engem.. olyan naiv vagyok.
-És te Jimin? Lehet többet érez irántad, te pedig kezét fogod. Nem félsz, hogy a pasid haragudni fog? -kérdezte tőle Yoongi.
Erre csak csendben maradt, majd Mark jelent meg, aki kezünkre nézet először. Féltékeny lett ránk, Jimin nézésére elvette kezét. Utána puszit adott Mark szájára, aki mohón csókolta meg.
-Igazad van Yoongi, sosem lesz az enyém. Ahogy a legjobb barátom sem... -néztem rá.
Mire megölelt engem, erre egyből reagált Jimin is. Akin látszik, hogy féltékeny, viszont nem tesz semmit ellene.Így inkább szomorúan sétáltam be terembe. Ahova szintén követ Yoongi, majd fél fülesét oda adva kapcsolt zenét.
-Jungkook gyere ide mellém. -szólt felénk Jimin.
Fejemet ráztam tovább hallgatva zenét. Mikor Yoongi keze újra enyémre tévedt.
-Azt mondtam ide jössz! Te nem leszel vele, hanem velem... -nézet rám Jimin dühösen.
Nem értem ilyenkor, egyszer a párjàval van. Majd bejelenti, hogy én kellek neki.
ESTÁS LEYENDO
My bad boy(jikook)
FanficHa érdekel olvas bele😄 jikook yaoi Lehet benne: ~Namjin ~Taegi