5.İz

48 1 0
                                    

###bu bölüm kısa olacak lakin hikayeye yön verecek tahminlerinizi yorum olarak yazabilirsiniz###

Bence hiçbir şey kaza değildi olamazdı, bu düşüncelerimin beni paranoyak olarak göstermesi umrumda değil.

Düşüncelerim çıkmaz sokağa girmiş gibiydi hiçbir şekilde sonuca varamıyordum sadece belirsizlikler, şüpheler vardı kafamda "ne yapabilirim?" diye sormaktan alıkoyamıyordum kendimi.

Ali hocaya "peki kameralardan kim sorumlu bu okulda?" diye sordum.

"Kameralar kendi kendine çeker ve hafızası dolduğunda temizler tamamen otomatiktir ve kimse müdahale etmedikçe asla kayıttan çıkmaz" dedi.

İşte bu cümle benim kafamda her şeyi değiştirdi demek ki başka birisi daha vardı ama kim?

En başa dönüp "kim Enes'i öldürmek ister?" diye sordum kendime.

Bilemiyordum.

Ali hocaya "Sizden başka kimde bu odanın anahtarı var?" diye sordum.

"Sadece bende ve okulun hademesi olan Kemal'de var" dedi.

---

Kemal abi okulumuzun öğrencileri tarafından pek sevilmeyen soğuk, aksi ve huysuz bir adamdı. Konuştuğunu gören olmazdı hep susar ve dakik olarak işini yapardı.

---

Kemal abi katil olabilir miydi?

Herkes aslında potansiyel bir katildir değil mi?

Ya en baştan beri yanlış izin peşinden gidiyorsam?

Ya birileri beni Ali hocanın katil olduğuna inandırmaya çalışıyorsa, bu olayın peşini bırakmayacaktım.

Karanlık SabahHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin