6.Virüs

19 2 3
                                    

Oda da oluşan sessizlik Ali hocanın elini masaya vurmasıyla bitti.
Derhal Kemal abiyi çağırdı.
Şaşırmış bir şekilde odaya girdi, sırayla yüzlerimize baktıktan sonra Ali hocanın işaretiyle oturdu ve Ali hoca Kemal abiden anahtarı çıkarmasını istedi.
Kemal abi "anahtar bende değil kayboldu" dedi.
"Ne zaman kayboldu?" diye sordu sert bir ses tonuyla Ali hoca.
"Malum olaydan 4 gün önceydi yanılmıyorsam" dedi.

Şüpheliler tek tek elenmeye başladı kafamda yanlış iz peşinde olma ihtimalim yoktu çünkü olaylar belli bir akışta devam ediyordu.

İlk önce kağıdı buldum sonra Ali hocanın gizli ilişkisini öğrendim ve geriye Kemal abi kalmıştı lakin onunda anahtarı kaybettiğini söylemesi şüpheli sayısını sıfıra indirdi.

Kemal abi polislere de anahtarın kaybolduğunu anlattığını söyledi.
Kendini riske etmemek için söylememişti kaybettiğini.

Ali hocanın izniyle kamera kayıtlarının tutulduğu bilgisayara baktım.

-
Bilgisayarla aram iyidir teknik konularda eğitim almıştım
-

Neyse inceleme başladım görünürde pek bir şey yoktu virüs taraması da temiz çıktı.
Tatmin olmamıştım ayrıntılı bir virüs taraması yapmaya karar verdim lakin bu uzun sürecekti, bu sırada Ali hocada çağırdı çilingirden kapının kilitlerini değiştirmesini istedi.

Kilitler değiştirildi Ali hocaya virüs taraması için bilgisayarın açık kalması gerektiğini söyledim ve kapıyı kilitleyerek çıktık.

Odaya döndük Ahmet ile birlikte.

Kafamda yine yeniden senaryolar oluşmaya başlamıştı.
Ali hocanın bilgisayarına uzaktan kontrol etmeye olanak sağlayan keylogger adı verilen virüslerden yüklediğini düşünüyordum daha doğrusu tahminlerim bu yöndeydi.

Bunu yarın öğrenecektim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 24, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Karanlık SabahHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin